Myskoda.be werkende voor iemand (met BE lease)?
Yep! Gewoon account aanmaken met email adres van je werk. Paar dagen later stond de wagen op myskoda

Myskoda.be werkende voor iemand (met BE lease)?
Klinkt makkelijk inderdaad, maar hoe koppelen ze dit aan jouw bestelling?Yep! Gewoon account aanmaken met email adres van je werk. Paar dagen later stond de wagen op myskoda![]()
Klinkt makkelijk inderdaad, maar hoe koppelen ze dit aan jouw bestelling?
Op mijn offerte van Skoda zelf staat bvb mijn privé-gmail, op de papieren van KBC lease staat natuurlijk wel mijn werkmail...
Ik heb het mailadres in m'n myskoda-profiel aangepast naar m'n werkmail. Als daar de komende dagen plots een bestelling in verschijnt, laat ik het weten. Indien niet werkt het vermoedelijk enkel als je een nieuwe account aanmaakt.account aanmaken met email adres van je werk
Ziezo, done. Afwachten maar...Dan kan je best 2 account aanmaken op myskoda![]()
Ziezo, done. Afwachten maar...
Hoe/waar krijg je dit dan te zien? Krijg je hier een melding/mail van ook?
Geen idee hoe je 'm dat flikt, ik kan precies enkel op chassisnummer iets toevoegen aan myskoda.be.
@xplain zal het beter weten.
In principe moet het inderdaad de bedoeling zijn dat je een account maakt met hetzelfde emailadres als op de bestelbon. Dat is bij mij alleszins nooit automatisch gelinkt en het heeft 4 maanden (!) geduurd eer dieteren een oplossing had en dat was uiteindelijk dat zij een nieuwe account voor me hebben aangemaakt op mijn privé emailadres en zo handmatig de auto gelinkt hebben. Wat een gedoe, maar het is dus wel degelijk mogelijk!
Voor verdere vragen ivm ‘My Skoda’ heb ik een rechtstreeks emailadres bij dieteren. Stuur me maar een privébericht indien je daar interesse in hebt.
Hier nog een late update na mijn levering eind oktober. Bij levering werd vastgesteld dat de 220V achteraan ontbrak. Vorige week bericht gekregen van d'Ieteren dat de wagen binnen moet voor het plaatsen van de optie. Blijkbaar heeft de leasing zoveel druk uitgeoefend dat de garage toch de optie zal inbouwen. Wel jammer is dat volgens de garage de middenconsole er uit moet om draden en dergelijke te trekken. Fingers crossed 9 maart....
Die optie ontbrak bij mij ook bij levering. De dealer kijkt nog naar 'mogelijke oplossingen'
Yes, dat deden ze in mijn geval ook. Alsook 'we bellen u volgende week'. Ja, alsof! Maar blijven hopen (of vooral, via de leasing communiceren.) Iets anders lijkt me moeilijk...
Naar welk mailadres sturen jullie bij D'ieteren omtrent de levertermijn?
Yes! Mijn Superb besteld op 24 december 2016 en hij is nu op transport. Morgen of vrijdag binnen bij de dealer.
NL vs BE...Ha! Ben zo jaloers, ik heb hem eind Januari besteld en heb zelfs geen leverdatum. Hoelang heb jij gewacht op een leverdatum?
Twee accounts gemaakt met de verschillende werkmails die ik heb maar geen succes. Eentje ervan kreeg spontaan het juiste telefoonnr en adres dealer in het profiel, dus dat zal wel 'de juiste' zijn. Maar nergens iets m.b.t. de bestelde vierwieler te bespeuren.Ik heb het mailadres in m'n myskoda-profiel aangepast naar m'n werkmail. Als daar de komende dagen plots een bestelling in verschijnt, laat ik het weten. Indien niet werkt het vermoedelijk enkel als je een nieuwe account aanmaakt.