Helaas dus 1,5 maand moeten wachten.
Gelijkaardige datum besteld en ik moet wachten tot feb 2016... leve België.

Leuke uitvoering! Veel plezier ermee!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Helaas dus 1,5 maand moeten wachten.
@Racer01 ja dan duurt wachten lang.... ben benieuwd naar je ervaringen met de af fabriek verlaging. En ben blij om te lezen dat snelle levering dus wel gewoon mogelijk is....
En maar wachten en wachtenauto is bestelt in april zou worden geleverd in augustus dan Werdt het oktober .
Deze week nog eens naar de dealer geweest en daar Werdt mij leuk vertelt dat de sub niet voor 14 december zal worden geleverdwordt 8maanden wachten.
Courage man, bij mij was het een dikke acht maanden wachten. Besteld 2de week van januari en nu3 weken geleden geleverd. Op my Skoda kan je een beetje volgen hoever ze staan met de productie etcEn maar wachten en wachtenauto is bestelt in april zou worden geleverd in augustus dan Werdt het oktober .
Deze week nog eens naar de dealer geweest en daar Werdt mij leuk vertelt dat de sub niet voor 14 december zal worden geleverdwordt 8maanden wachten.
2017?Vanochtend bevestiging vd leasemij dat de S3 is besteld; aflevering rond 30 november![]()
Lol, over ruim 2 mnd dus2017?
2 maanden das best snel
Mmmmmm....Kreeg vandaag de eerste foto's van m'n SuperB. Zij zijn er helemaal klaar voor, de leasemaatschappij helaas nog niet. Nog twee lange weken wachten tot 1 oktober en dan......
Besteld op 6 juni en was al op 18 augustus binnen. Helaas dus 1,5 maand moeten wachten.
NB: Skoda Superb Combi 2.0 TDI Style Business MY2017 (extra's o.a.: panodak, camera, sunset, af-fabriek verlaagd en prog. stuurbekrachtiging, verwarmbare voorruit, led-interieur, hill-hold, lane-assist,... ) Was jammer dat de sportline pas later uitkwam...
Bekijk bijlage 53662
Hmmm... ik kreeg vanochtend dus ook mijn orderbevestiging van Leaseplan, vermoedelijke leverdatum 30 november. Wellicht moet ik dus ook zout gaan halen...Niet dat ik je bang wil maken, maar bij mij stond er eerst 14/09 op.
Als ik hier op het forum dan lees van nu bestellen en levering in maart, dan zou ik die week 44 maar met een zak zout nemen...
BE of NL?Hmmm... ik kreeg vanochtend dus ook mijn orderbevestiging van Leaseplan, vermoedelijke leverdatum 30 november. Wellicht moet ik dus ook zout gaan halen...
NLBE of NL?
Dat dacht ik al...
Dus, 9-2 besteld en ondertussen navraag gedaan.Hier vorige week besteld, voorlopig in het beste geval 9-2016.. Ondertussen wel als aanloopwagen Octavia gekregen.