Het grote S3 levertijden topic

dirkr

Senior Member
Net mijn afspraak gemaakt met de dealer voor aflevering. Weekje later door dat ik op vakantie was maar volgende week woensdag kan ik mijn S1 eindelijk wisselen met de nieuwe S3 combi! :yeehaa:

Al bij al iets meer dan 6maanden, langer dan gehoopt maar niet langer dan verwacht door alles wat ik al gehoord had.

nou ik heb vorige week dus de bestelling geplaatst bij de lease maatschappij. dus dat zou dan ongeveer 10 weken zijn. ik ben benieuwd (ook met al de verhalen hier) of er geen mooi weer gespeeld wordt door de dealer.... de tijd zal het leren iig.

Ik hou me dan maar aan jouw verhaal vast; ook vorige wk besteld en dealer zegt ong. 3 maanden...

Ik werd net nog even door de dealer gebeld om even de bestelling te controleren. Erg netjes overigens. Maar ook zij gaven aan levering week 44 productie 41. Dealer gaf verder aan dat ze bestellingen nu redelijk goed onder controle hebben en dat het niet veel meer schuift. Mocht dit wel gebeuren nemen ze contact met me op.

Ogenschijnlijk gaat ik dus in November in mijn nieuwe skoda rijden.

reinierh

Senior Member
5-8-2016 is mijn bestelling door de Lease richting Ames gegaan (NL)
Een mooie Business Grey "Skoda Superb 1.6 TDI Greentech 88kW Style Business combi DSG-7"
Met daarbovenop nog:
LED interieur pakket (PNL)
Lichtpakket (LP3)
Sunset (extra donker getinte ramen)
Metallic lak
Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif/kanteldak
Multifunctioneel 3-spaaks stuurwiel met radio- en telefoonbediening en schakelpaddles (PLE)
Scheidingsnet achter achterbank
Trekhaak wegklapbaar
Achteruitrij-camera (KA2)
Front assist inclusief adaptive cruise control
Nivomat, corrigerende luchtvering op achteras
Travel Assist met verkeersbordenherkenning

Verwachte leverweek 44 (2016)
Dat wordt veel kilometers maken in de huidige auto (verwachte einddatum week 46)

s_janssen

Actief lid
Volgens de dealer is mijn Skoda Superb inmiddels geproduceerd en zou ie binnen 2 weken bij de dealer staan. 12 mei besteld, 12 september bij de dealer. Dus 4 maanden levertijd in NL, voor een HB 1.6 TDI DSG met het glazen dak, in plaats van de eerder voorspelde 6 maanden. Nu even in conclaaf met de leasemaatschappij, want mijn huidige auto moet nog tot 11 november :( .
Nepuitlaten bij Milotec besteld, en natuurlijk een afspraak plannen bij @Antera. :-)

gdisselkoen

Forumguru
5-8-2016 is mijn bestelling door de Lease richting Ames gegaan (NL)
Een mooie Business Grey "Skoda Superb 1.6 TDI Greentech 88kW Style Business combi DSG-7"
Met daarbovenop nog:
LED interieur pakket (PNL)
Lichtpakket (LP3)
Sunset (extra donker getinte ramen)
Metallic lak
Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif/kanteldak
Multifunctioneel 3-spaaks stuurwiel met radio- en telefoonbediening en schakelpaddles (PLE)
Scheidingsnet achter achterbank
Trekhaak wegklapbaar
Achteruitrij-camera (KA2)
Front assist inclusief adaptive cruise control
Nivomat, corrigerende luchtvering op achteras
Travel Assist met verkeersbordenherkenning

Verwachte leverweek 44 (2016)
Dat wordt veel kilometers maken in de huidige auto (verwachte einddatum week 46)

Je vergeet nog de 2 oranje zwaailichten op het dak en het logo op de zijkant :D

wh superb 3

Nieuw lid
hallo allemaal,
ik ben helemaal nieuw hier. zocht even op of nog mensen problemen hadden met de levertijd van hun superb en zo kom ik hier terecht.

als ik hier verschillende reacties lees denk ik dat ik ongeveer de kroon span qua wachttijd. mijn auto werd besteld op 16 februari en zal hoogst waarschijnlijk geleverd worden rond 15 november....

eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee opgezet... het is mijn eerste skoda na altijd vw en bmw gereden te hebben... een goede eerste indruk hebben ze alvast gemist.

grt
ward

Jan A

Actief lid
hallo allemaal,
ik ben helemaal nieuw hier. zocht even op of nog mensen problemen hadden met de levertijd van hun superb en zo kom ik hier terecht.

als ik hier verschillende reacties lees denk ik dat ik ongeveer de kroon span qua wachttijd. mijn auto werd besteld op 16 februari en zal hoogst waarschijnlijk geleverd worden rond 15 november....

eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee opgezet... het is mijn eerste skoda na altijd vw en bmw gereden te hebben... een goede eerste indruk hebben ze alvast gemist.

grt
ward
Ik zou je nog net kunnen overtreffen: 29/2 besteld en levering ergens tussen 1/9 en 30/11! Dus als het bij jou iets meevalt en bij mij lelijk tegenvalt...

hallo allemaal,

grt
ward
Hoop dat je eerste indruk van het Skodaforum beter is ;). Welkom in elk geval. Als je nog wat blijft (de moeite waard) dan is er ook een meet&greet topic waar je jezelf kunt voorstellen.

Welke uitvoering heb je besteld? Gokje, L&K in België...?

Kurtcl

Nieuw lid
Ik heb de mijne verleden week woensdag opgehaald en ik moet zeggen hij rijdt super. Zelfs mijn Vader die bij Mercedes zweert moet het toegeven. Nu heeft mijn dealer verteld dat wie nu een berline besteld zomaar even 11 maand moet wachten.

dirkr

Senior Member
Vreemd. Style & BE hier.. Eind februari besteld en staat nu te wachten bij de dealer. Woensdag oppikken :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

benderke

Actief lid
Er is hier ooit wel eens een post verschenen dat verschillende wagens ergens geblokkeerd staan met mogelijke waterschade... Wie weet heb je daar eentje van? Wat de termijn al van bij aanvang zo enorm?
Ik zou mijn style in jan/feb moeten krijgen - besteld in juni... (Initiële levertijd was november)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoi,

Mijn Superb is in mei besteld, week 19. Gebouwd in week 27 en was week 28 bij de dealer.
Ik mocht hem helaas pas per 1 september gaan rijden. Dus levering vrij vlot en normaal denk ik.

Superb Combi Ambition Business 2.0 150 pk TDI.

Bovenaan Onderaan