curtazimo
Lid
Net bevestiging gekregen van lease maatschappij dat ze mijn superb in week 44 verwachten....ben benieuwd of dat nog gaat schuiven...
En hoelang heb je dan gewacht?
Net bevestiging gekregen van lease maatschappij dat ze mijn superb in week 44 verwachten....ben benieuwd of dat nog gaat schuiven...
En hoelang heb je dan gewacht?
nou ik heb vorige week dus de bestelling geplaatst bij de lease maatschappij. dus dat zou dan ongeveer 10 weken zijn. ik ben benieuwd (ook met al de verhalen hier) of er geen mooi weer gespeeld wordt door de dealer.... de tijd zal het leren iig.
@lexmeister01 heb een combi style businessline 1.6 tdi dsg. 8 weken op gewacht. Even uit mijn hoofd was bestelling 18 maart, levering 12 mei.
5-8-2016 is mijn bestelling door de Lease richting Ames gegaan (NL)
Een mooie Business Grey "Skoda Superb 1.6 TDI Greentech 88kW Style Business combi DSG-7"
Met daarbovenop nog:
LED interieur pakket (PNL)
Lichtpakket (LP3)
Sunset (extra donker getinte ramen)
Metallic lak
Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif/kanteldak
Multifunctioneel 3-spaaks stuurwiel met radio- en telefoonbediening en schakelpaddles (PLE)
Scheidingsnet achter achterbank
Trekhaak wegklapbaar
Achteruitrij-camera (KA2)
Front assist inclusief adaptive cruise control
Nivomat, corrigerende luchtvering op achteras
Travel Assist met verkeersbordenherkenning
Verwachte leverweek 44 (2016)
Dat wordt veel kilometers maken in de huidige auto (verwachte einddatum week 46)
Zou ik dan ook een witte krijgen ipv een bus. Grey?Je vergeet nog de 2 oranje zwaailichten op het dak en het logo op de zijkant![]()
Ik zou je nog net kunnen overtreffen: 29/2 besteld en levering ergens tussen 1/9 en 30/11! Dus als het bij jou iets meevalt en bij mij lelijk tegenvalt...hallo allemaal,
ik ben helemaal nieuw hier. zocht even op of nog mensen problemen hadden met de levertijd van hun superb en zo kom ik hier terecht.
als ik hier verschillende reacties lees denk ik dat ik ongeveer de kroon span qua wachttijd. mijn auto werd besteld op 16 februari en zal hoogst waarschijnlijk geleverd worden rond 15 november....
eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee opgezet... het is mijn eerste skoda na altijd vw en bmw gereden te hebben... een goede eerste indruk hebben ze alvast gemist.
grt
ward
Hoop dat je eerste indruk van het Skodaforum beter ishallo allemaal,
ik ben helemaal nieuw hier. zocht even op of nog mensen problemen hadden met de levertijd van hun superb en zo kom ik hier terecht.
als ik hier verschillende reacties lees denk ik dat ik ongeveer de kroon span qua wachttijd. mijn auto werd besteld op 16 februari en zal hoogst waarschijnlijk geleverd worden rond 15 november....
eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee opgezet... het is mijn eerste skoda na altijd vw en bmw gereden te hebben... een goede eerste indruk hebben ze alvast gemist.
grt
ward
Hoeft geen L&K te zijn hoor. Style & BE is al voldoende.Hoop dat je eerste indruk van het Skodaforum beter is. Welkom in elk geval. Als je nog wat blijft (de moeite waard) dan is er ook een meet&greet topic waar je jezelf kunt voorstellen.
Welke uitvoering heb je besteld? Gokje, L&K in België...?