Het grote Bolero topic

Enkhuizen

Senior Member
volgens mij is dat een rcd300, met zo'n monochroom lcd display. Die zijn een generatie ouder... Of de rcd310, da's een "lite" versie met een enkele cd sleuf toch? Maakt niet veel uit....

Geluid is nogal subjectief natuurlijk (smaken verschillen) maar ik heb in een S2 met en zonder audio pakket gezeten en met het pakket mankeerde er niets aan, zonder vond ik het geluid wat vlak. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet uitgebreid het geluid ingesteld had.

Denk niet dat het mogelijk is om je een "goed" antwoord te geven, ik zou zeggen, ga eens proef-luisteren :680:
 

van inkel

Forumguru
Maar heb je nu 's-avonds last van het licht van het touchscreen van de Bolero als zijnde een lichtvlek in je ooghoek, of heb je daar geen last van omdat het met name zwart is en niet of nauwelijks uitstraalt??

Heeft daar iemand reeds ervaring mee?

Sorry dat ik niet duidelijk genoeg was, maar ik heb 's avonds geen last van het scherm als zijnde een lichtvlek in je ooghoek. Werkt dus perfect.
 

Rallye

Forumguru
Kijk... weergave van de MP-3-tags in de Maxidot. Nu nog iemand mijn Stream laten jatten......
 

Enkhuizen

Senior Member
Kijk... weergave van de MP-3-tags in de Maxidot. Nu nog iemand mijn Stream laten jatten......


Er zijn een paar mensen die hun bolero voor een columbus hebben vervangen, je kan dus vast ook wel 2e hands een bolero op de kop tikken.

Zonder eerst te laten stelen....
 

Bartez

Lid
weet er iemand of de muziek doorgaat waar hij was gebleven bij bijvoorbeeld een Mp3 of CD als de auto gestopt wordt en na bijvoorbeeld een werkdag weer gestart wordt? Mat andere woorden, moet je het starten van de auto weer de mp3 zoeken waar je gebleven was, of gaat hij verder, dus niet bij het begin?
 
weet er iemand of de muziek doorgaat waar hij was gebleven bij bijvoorbeeld een Mp3 of CD als de auto gestopt wordt en na bijvoorbeeld een werkdag weer gestart wordt? Mat andere woorden, moet je het starten van de auto weer de mp3 zoeken waar je gebleven was, of gaat hij verder, dus niet bij het begin?

Hij gaat gewoon verder waar hij was...
 

Bartez

Lid
Hij gaat gewoon verder waar hij was...

TOP!! heel wat beter als het systeem in Fiat op dit moment, daar kan ik telkens tig mp3's doorklikken elke keer als de auto start....ontzettend irritant, zelfs zo irritant dat ik mor gewoon niet eens meer gebruik.

p.s..ik zag in en filmpje dat de bolero ook de titel en naam van de artiest weergeeft. Is dat de normale Mp3 tag zoals die in bijvoorbeeld WinAMP te zien is, of is dit een andere tag die hij leest? iemand enig idee?
 
TOP!! heel wat beter als het systeem in Fiat op dit moment, daar kan ik telkens tig mp3's doorklikken elke keer als de auto start....ontzettend irritant, zelfs zo irritant dat ik mor gewoon niet eens meer gebruik.

p.s..ik zag in en filmpje dat de bolero ook de titel en naam van de artiest weergeeft. Is dat de normale Mp3 tag zoals die in bijvoorbeeld WinAMP te zien is, of is dit een andere tag die hij leest? iemand enig idee?

Dit is de naam die je er zelf aan geeft...
Dus je noemt de mp3 "madonna - frozen" dan is dat wat verschijnt.
En de mapjes die je aanmaakt met alle subdirectories geef je ook de naam die jij wilt.
 

Bartez

Lid
Dit is de naam die je er zelf aan geeft...
Dus je noemt de mp3 "madonna - frozen" dan is dat wat verschijnt.
En de mapjes die je aanmaakt met alle subdirectories geef je ook de naam die jij wilt.

heerlijk....eindelijk eens eenvoudig!

Thanx!
 

Enkhuizen

Senior Member
Heeft iemand al een mdi in laten bouwen? Ik heb mijn auto nog niet dus kan nog niet experimenteren....
 

Bartez

Lid
Iemand enig idee of het mogelijk is een muziek DVD af te spelen in de Bolero en zodoende optimaal geluid te krijgen uit het sound system met 10 speakers?
 
Bovenaan Onderaan