Het grote auto-wassen topic

Tuner111

Forumguru

Bael

Forumguru
Ik gebruik eerst een goed zacht zeemvel, in warm water! Daarna ga ik over dat stuk nog eens extra over met een zachte stoffen doek, wel stuk per stuk doen, vleugel dan de deuren koffer... anders droog het ook snel weer op
 

Cordoba

Forumguru
  • Monello Senza Aqua
  • Gyeon Q2M Silk dryer (kreeg toen ie net uit was ook hele goede kritieken, maar lijkt snel in capaciteit af te nemen dus krijgt tegenwoordig minder goede recensies)
  • Gyeon Q2M Soft dryer
  • Dodo Juice Soft touch premium drying towel
  • Nanolex double sided microfiber drying towel
  • Microfiber Madness Dry Me Crazy drying towel (niet goedkoop, wel erg goed volgens diverse gebruikers)
Overigens is het lastig vergelijken: enerzijds heb je het oppervlak van de doek wat erg kan verschillen, maar daarnaast neemt de ene doek per vierkante meter doek veel meer water op dan de andere (eigenlijk zou je moeten vergelijken op basis van de hoeveelheid water die een doek kan opnemen).
 

B.Stuurder

Forumguru
Dank je @Taffy en @Cordoba . Ik heb de opties opgeslagen en ga eens een andere doek er bij halen. De Meguiar wash mitt is ook van hele goede kwaliteit, ik had ook een goedkope washmitt voor de velgen gekocht en deze is in de wasmachine gedesintegreerd. :nailbiting: Terwijl de Meguiars goed is gebleven. Scheelde wel in prijs, maar er zit ook veel verschil in.
 

Steve

Senior Member
Nog enkele dagen geduld aub dan staat er een compleet nieuwe werkende site voor je ter beschikking :)

Onze nieuwe website / shop is vandaag live gegaan.
Geheel opnieuw opgebouwd en volledig veilig voor online betalingen en uw gegevens.

We zijn op dit moment nog bezig om allerlei optimalisaties door te voeren zodat het geheel nog wat sneller word.

Neem een kijkje op https://www.driven2shine.eu en laat het ons weten als je een foutje hebt ontdekt dan passen we het zo snel mogelijk aan.

16700643_1314235375300125_6359629497165486492_o.jpg
 

Noord26

Forumguru
Onze nieuwe website / shop is vandaag live gegaan.
Geheel opnieuw opgebouwd en volledig veilig voor online betalingen en uw gegevens.

We zijn op dit moment nog bezig om allerlei optimalisaties door te voeren zodat het geheel nog wat sneller word.

Neem een kijkje op https://www.driven2shine.eu en laat het ons weten als je een foutje hebt ontdekt dan passen we het zo snel mogelijk aan.

16700643_1314235375300125_6359629497165486492_o.jpg
Er staat heel groot op de hoofdpagina dat het om auto poets producten gaat.

Maar neem aan dat jullie ook inzicht hebben in het onderhouden en poetsen van andere vervoersmiddelen? Zoals motorfietsen of scooters?
 

Steve

Senior Member
Ja hoor dat weten we ook.
Het word wel een heel erg lange zin als we elk voertuig moeten gaan benoemen namelijk.
 

Steve

Senior Member
Zou kunnen maar auto poets producten is nu eenmaal een veel gebruikte term in de zoekmachines en scooters en motoren een heel stuk minder.
En op die term worden we dan beter gevonden.
 
D

Deleted member 24009

Site ziet er goed uit op mijn iPad, zal als ik meer tijd heb nog eens uitgebreid rondneuzen!
 

ertromp

Forumguru
@Steve wellicht bij je portfolio als je op bijvoorbeeld Audi klikt en een auto selecteert omschrijven wat je allemaal gedaan hebt aan de auto
 
Bovenaan Onderaan