Het grote auto-wassen topic

Endja

Senior Member
Om eerlijk te zijn wij gaan nog bouwen maar ik gebruik nu de garage van mijn vader. We hebben deze zelf gezet dus logisch dat ik er ook mag staan. Haha. Mijn nieuwe zal ook wel wat kleiner zijn maar dan komt er in de grote een nieuw projectje. TOP SECRET: Ford mustang gtr v8 blok
 

Endja

Senior Member
Ja beide autofreaks dan is het wel wat normaal, een weekend wagen altijd leuk...
Ontopic ik wil eigenlijk al beginnen poetsen...kinderen...
 

Endja

Senior Member
@Joske zonet klaar met de hele auto ook nog eens binnen ingepoetst. Enkel de velgen die heb ik niet in de Collinite 476s gestoken dat is voor een andere keer. Foto heb ik nog niet. Hopelijk blijft het morgen wat droog dat ik het je kan laten zien. Wel moet ik zeggen dat het een gemakkelijke wax is ALS je hem niet te lang laat hangen. Anders weet je ineens waar voor je armspieren nodig hebt. :)
 

Joske

Forumguru
's nachts detailen jong.. :nailbiting:

hopelijk was er voldoende licht aanwezig :laugh:

laat de foto's maar komen :thumbsup:
 

Endja

Senior Member
hier zijn ze...
Wassen met PB Super Slick & Suds , Kleien met Gyeon Claybar en PB Spray and wipe daarna Wax: Collinite 476s (1 maal) Het was net wat donker om alles 110% te doen maar toch nog tevreden met resultaat.

vrs_collinite476-1.jpg

vrs_collinite476_2.jpg

vrs_collinite476-3.jpg

vrs_collinite476-4.jpg

vrs_collinite476-5.jpg


Ahja en @Joske dat zijn foto's van na de regen van vanacht nog é. Zonder dat ik er nog over ben geweest. Super product en mooie wet-look. Wat ik kan zeggen is dat je deze wax echt niet te lang laat drogen, maar je je bent een man voor iets é. Wrijven! :)
 

Endja

Senior Member
Hier nog 2 met druppels :).

vrs_collinite.jpg

en na 2 km ziet dat er ongeveer zo uit....
vrs_collinite_2km.jpg

Al dacht ik bij de eerste keer dat ik stopte er iemand een emmer water over de wagen kapte :)
 

Joske

Forumguru
De grote broer kon niet achterblijven natuurlijk, maar die is gewoon maar gewassen. Gewassen met Meg's Ultimate Wash and Wax, de velgen ook, maar ook behandeld met Gyeon Prep omdat ik bijzonder veel teerplekken had op mijn velgen. (niet ideaal product maar wel veiliger voor de wax dan de wasbenzine die ik normaal gebruik)
Ramen, koplampen en mistlampen met Autoglym Fast Glass gereinigd. :)

 
Bovenaan Onderaan