Amundsen Het grote Amundsen-topic

Rallye

Forumguru
Toch goed onthouden: https://www.skodacommunity.de/threads/amundsen-anzahl-nutzbare-sd-slots.100076/page-4#post-1394976 N.B. In deze beschrijving mist de verwijzing naar een zesde schroef. Iets verder lezen in de thread.

Overigens wordt de opmerking in deze post dat de verborgen sleuf niet zou werken in de volgende post al gecorrigeerd: beide sleuven werken. De navi-kaart lijkt wel altijd in de zichtbare sleuf te moeten, even testen.... Wel kan in de verborgen sleuf dan een SD- verlengkabel.
 
Laatst bewerkt:

pierre27

Actief lid
Iedereen,
hartstikke bedankt, heb sd-sleuf gevonden in het handschoenen kastje.
Ook op ons duitse zuster forum gelezen, hoe de tweede sd-sleuf te voor schijnt komt, …. daar wacht ik nog even mee.
Daarom heb ik een 64Mb usb-stick geformateerd met srtandaard fat-32, hierop 270 Mp3's gekopieerd en hem in de usb-bus gestoken.
Radio aan, op Media gedrukt en …….. geen muziek, alleen de opmerking …. kan Usb niet lezen.
Volgens het forum hier wat ik heb opgezocht, moet dit kunnen, …. niet bij mij.
Iemand suggesties???
Mvg.
Pierre
 

Rosinfield

† In Memoriam
Die sleuf is voor de navigatie met de originele kaart. Die andere kun je voor je muziek gebruiken. Correct me if I'm wrong
 

pierre27

Actief lid
ja dat klopt, de sleuf die je kunt zien is voor de navigatie kaart.
De tweede sleuf moet je tevoorschijn halen, door zes schroeven te verwijderen van het handschoenen vak, daarna deze eruit trekken.
Dan kun je in deze tweede sleuf je navigatie kaart in plaatsen en met de zichtbare in het kastje je muziek afspelen cq.. een sd-verlengkabel plaatsen in de tweede sleuf, welke dan zichtbaar is, en deze dan uit laten komen in het handschoenenvak, ..... wat dan weer wordt terug geplaatst, je moet dan een gat maken voor de verlengkabel.
En dat wil ik nog niet, vandaar dat ik eerst de Usb poort wil gebruiken.
 

Rallye

Forumguru
In principe zou de USB gewoon moeten werken - werkt bij mij ook. Al een een andere USB-stick geprobeerd?
 

pierre27

Actief lid
Ja,
dit is al de derde usb van 64 Gb, twee stuks ook met Ntfs, ..... verder heb ik het ook geprobeerd met een 8 Gb usb, wat kleiner.
ook geen resultaat.
allen geformateerd met standaard fat-32
 

EdK

Forumguru
USB ook geselecteerd ?
En ook je aan de max mogelijkheden gehouden mbt bitrate etc ?? Zie manual van je wagen
 

pierre27

Actief lid
Het is gelukt met de 8 Mb stick, die heb ik weer geformateerd, de Mp3 erop geplaatst en ik heb muziek.
Op 8 Mb gaat ontzettend veel Mp3 muziek, ........ dus ik ben tevreden.
Dank voor al het meedenken van jullie.
.
 

pierre27

Actief lid
8GB natuurlijk, een Usb van 8 Mb bestaat niet......heb het juist gegoocheld !!!
Misschien vroeger wel, maar nu niet meer!!!
Goed opgemerkt.
 

svda

Actief lid
Is er iemand in mijn omgeving ( Hellevoetsluis ) die een update heeft liggen? Ik heb net gekeken maar heb V4 erop staan.
 

svda

Actief lid
Goedemorgen,

Is er iemand die in omgeving Hellevoetsluis een update heeft liggen voor mijn Amundsen +? Ik heb nu V4 erop staan maar die is volgens mij wel erg oud.
 
Bovenaan Onderaan