Amundsen Het grote Amundsen-topic

DeNnZ

Forumguru
Ik ben de files voor de MIB 2 in de OIII ook aan het downloaden!

EDIT:

Inmiddels de bestanden op t kaartje gezet, en natuurlijk werkt het spulletje ook :)
[sarcasm]Maare, ouderwets VAG zijn veranderingen die hier in de buurt pas meer dan een jaar geleden gewijzigd zijn, niet aangepast.
Ze stellen ons dus wederom niet teleur! [/sarcasm]
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
De nieuwe kaart staat erop! Eindelijk heeft de straat achter mijn huis zijn ten onrechte opgenomen “r” ingeleverd.

6B1CFEDD-93B8-40C7-AE3B-1E4127E9D6CB.jpeg
 

Rallye

Forumguru
Nee, meestal niet. Maar mensen die van ver naar deze staat moeten rijden vonden hem totnutoe niet. Daarom had ik, die ter plaatse wel bekend is, de wijziging bij Here doorgegeven. Ik had al geconstateerd dat je in hun eigen bestanden de zaak gewijzigd hadden. Mooi dat het nu ook op de VAG-bestanden goed staat.

Overigens wel vreemd. Die straat ligt er al elf jaar......
 

EdK

Forumguru
Overigens wel vreemd. Die straat ligt er al elf jaar......
Maar goed bestond de straat wel met foute naam als je op postcode en huisnummer selecteerde ?
Dit is toch vaak een wijze die ik veel toepas !
Wat trouwens ook niet wil zeggen dat het altijd goed gaat hoor...
 

EdK

Forumguru
Grappig. Postcode en huisnummer doe ik nooit....
Tsja een stuk minder intoetsen en dus kans op spelfouten een stuk kleiner.
Maar zoals gezegd, ook dan gaat het wel eens niet goed hoor !
En dan moet het op de lange manier van land > stad > straat > nummer..... en dan op zo'n zakelijk tom tommeke met die grote kolenschopjes....... ergenis :pardon:
 

DeNnZ

Forumguru
Ik lijk een probleem te hebben met mn MIB II Amundsen (2016),
De weergave van de hoogte staat vrijwel altijd op 0m, heel af en toe neemt de hoogte wat toe of af, maar lijkt niet overeen te komen met de omgeving. Als ik dit vergelijk met de weergave van de Kodiaq, die continue de hoogte aanpast kloppend bij de omgeving, dan lijkt er iets mis mee te zijn.

Heeft er iemand misschien ervaring met dit probleem?
 

EdK

Forumguru
Lijkt me sowieso geen probleem, tenzij je gaat laagvliegen ;)
Wel dat zeg je nu wel weer zomaar, maar ook jij weet dat we hier in grote delen van het land onder die zeespiegel leven.....
Dus het is toch wel verdomd makkelijk als je weet of je onder of boven het zeespiegelpeil rijd tijdens een dijkdoorbraak.....toch???:pardon:
 

DeNnZ

Forumguru
Hoeft een functie die de auto heeft niet gewoon naar behoren te functioneren?

Sorry hoor, maar als ik bemerk dat een functie niet naar behoren lijkt te werken dan wil ik graag weten wat er loos is.

Misschien vinden jullie dat niet zo boeiend, maar ik wel..
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja hoor, daar is niets op tegen. Ook al kun je twijfels hebben over het nut van zo'n functie.
Maar een komische noot zo nu en dan moet ook kunnen ;)
 
Bovenaan Onderaan