Het grote AliExpress forum

Desperado

Forumguru
Niet werkend spiegelknipperlichtje. Filmpje als bewijs en geld terug.
Nooit problemen mee gehad gelukkig.
Op Wish een obd lezer besteld die niet juist werkte. Ook hier zonder terugsturen of problemen geld terug.
 

Joti

Senior Member
Ik blijf in ieder geval relatief snel pakketjes ontvangen. Gisteren een set droogdoeken voor de auto binnen gekregen.
 

PizzaPieter

Forumguru
Iemand ervaring met de strips van Ali die je op de bovenkant van de bumper kunt plakken?

Bij de Seat zitten daar wat lelijke beschadigingen die ik graag wil verbergen
 

Desperado

Forumguru
Goede ervaring mee. Ik heb er nog één in bestelling staan voor de O2.
Op voorgaande auto's nooit problemen mee gehad, paste altijd netjes en bleef goed zitten.
 

Octavia_Gert

Senior Member
Iemand die weet of een automatische schakelaar van een Octavia (1Z0941431K) ook in een Citigo kan? ik vind het aan/uit doen van de verlichting echt irritant, de schakelaar is te bestellen via Alie of ebay voor niet veel meer dan 10 euro
 

jesse_s93

Donateur
Daar ga je het waarschijnlijk niet mee redden. Je moet namelijk ook een lichtsensor hebben en die zit er pas in sinds de facelift van de Citigi/Up!/Mii.

Ik heb ooit voor de Up! deze schakelaar gekocht uit deze store: https://nl.aliexpress.com/item/32842327699.html?spm=a2g0z.12010612.8148356.7.63f82d42IZUksz (de rode, dit is de groene). De versie met bluetooth is via een app te bedienen, dat werkt prima.

Zorg er in ieder geval voor dat je een grote aansluiting hebt aan de achterkant.
 
Laatst bewerkt:

Octavia_Gert

Senior Member
Is dat plug and play? Ik zou graag automatische verlichting hebben.
Zou plug & play moeten zijn op een Octavia, mits je een lichtsensor hebt.
Die ik 2 jaar geleden besteld had via alie had een lichtsensorsnoertje (niet oem) maar dit kon bij mijn Citigo niet.
Ik zet verlichting standaard aan, ook overdag. mijn vorige auto, een Volvo had standaard alle lampen aan. (verplicht in Zweden) dat zou ik op de Citigo ook wel willen
 

Desperado

Forumguru
Ik heb hem gecanceld. Aangezien wij ook altijd met licht aan rijden en de O2 geen DRL heeft is het zinloos.
 

jesse_s93

Donateur
Die ik 2 jaar geleden besteld had via alie had een lichtsensorsnoertje (niet oem) maar dit kon bij mijn Citigo niet.
Ik zet verlichting standaard aan, ook overdag. mijn vorige auto, een Volvo had standaard alle lampen aan. (verplicht in Zweden) dat zou ik op de Citigo ook wel willen

Dat klinkt als eenzelfde schakelaar die ik voor de Up! [MY2013] heb besteld. Deze werkt perfect en was gewoon plug en play. Je hebt verschillende aansluitingen op de achterkant van de schakelaar. De Citigo/Mii/Up! [iig pre-facelift] hebben zo'n grote aansluiting. Die heb ik toegevoegd in mijn vorige post.

En je geeft aan graag altijd met verlichting aan te rijden, dan is het helemaal makkelijk. Dan leg je de sensor gewoon achter het dashboard en is het altijd donker genoeg om de verlichting te activeren. CH/LH kun je eventueel uitzetten via de app.
 

Captain Hook

Forumguru
En je geeft aan graag altijd met verlichting aan te rijden, dan is het helemaal makkelijk.
Ik dacht dat hedendaagse auto's zo 'smart' waren? ;)

In onze 10 jaar oude Roomster zat al een schakelaar om de lichten automatisch, direct na het starten v.d. auto/omdraaien v.d. sleutel, in te schakelen. Isse simpel & clever. :jaja:

En dan is er altijd nog die oerdegelijk draaiknop; kwestie van omdraaien en de lichten gaan aan!
gallery_2_1_1087113.jpg
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur

Je schrijft (maar misschien interpreteer ik het verkeerd) dat de verlichting altijd standaard aan zet (doe ik ook, gaan automatisch uit als ik het contact uitzet) maar dat je het aan/uit zetten irritant vindt.

Als het altijd aan staat hoef je het toch niet aan en uit te zetten?

Of blijft de verlichting branden als je je contact uitzet...?
 
Bovenaan Onderaan