Herbie's Skoda Octavia Combi

WanderZ

Actief lid
Ah okay.. dat wist ik niet. Maar dan gaat mijn grapje ook niet op! haha Hmm dusss...

We horen het wel van je! ;)
 

Herbie

Lid
Ben gisteren gaan kijken naar (en rijden met uiteraard) de nieuwe Octavia van mijn pa. Ziet er mooi uit met de verzilverde dakrails, de vroegere RS-achterbumper en de zijstrips die niet langer zwart plastic zijn, maar meegespoten in koetswerkkleur. Ook het interieur ziet er een stuk mooier en moderner uit.

Verder had ik de indruk dat de 1.9 TDI minder lawaaierig is dan in de vorige Octavia. Weet iemand of hier misschien meer isolatie gebruikt is?

Oh ja, de nummerplaat is 729-APA. Ze zitten dus al verder dan ik dacht.

Hans (zoon van Herbie)
 

cvegreen

Forumguru
Man, wat ziet dat er prachtig uit zeg. Ik had nooit gedacht dat de nieuwe octavia in het zilver grijs er zo prachtig ging uit zien . Ik heb dus nog nooit eentje gezien in het zilver grijs , of ik kan het me niet herrineren. Is gewoon een pracht auto de octavia .
 

cvegreen

Forumguru
Mooie wagen!
Alleen jammer van zo'n belgische kentekenplaat aan de voorzijde die te klein is om het vlak in de bumper geheel te bedekken. Nu zie je nog twee montagegaatjes zitten, zo lelijk.
.

Je kan in speciaal zaken wel zo'n grote nummerplaten krijgen , en dat toont inderdaad mooier dan zo'n klein flut bordje gelijk wij hier kennen .
 
Bovenaan Onderaan