HELP! Uitkijken naar mijn zwarte Octavia 54-PDF-2

BertjeB

Senior Member
Waardeloos! ergste is dat ze in je huis hebben lopen schumen..... Auto is erg maar privacy vind ik persoonlijk nog veel erger..... Sterkte met het hele verhaal! hoop dat je hem terug krijgt en dat hij niet al te erg is misbruikt!
 

vdbrob77

Nieuw lid
Succes! Hoop dat ze die kerels te pakken krijgen. Een schande is het, met andermans zuur verdiende centen aan de haal.
 

deVerhuizers.nl

Actief lid
@Sparkie Bedankt voor je oplettendheid!
Deze televisie is helaas niet van mij...
Ik had inderdaad de privacy afgeschermd staan, maar nu veranderd naar openbaar... Hopelijk dat het helpt!
 
Sterkte, pasgeleden ook vrienden van ons waarbij een volkswagen gestolen was. Stond 15 km verderop op een grotere parkeerplaats te wachten...in de buurt rondkijken kan helpen.
Ik hou mijn ogen open in ieer geval.
 

dirkkroneman

Forumguru
Tsja de kans is nu eenmaal zeer groot dat hij niet meer in NL is. De politie heeft domweg ook nog eens te weinig mensen.
 

deVerhuizers.nl

Actief lid
UPDATE: Helaas is er nog geen bericht gekomen over mijn auto en vermoed ik dat er weinig nieuws meer komt.

Nu al langzaam aan het kijken naar een waardige vervanger, maar dat blijkt nogal lastig.
Ik ben op zoek naar:
- Octavia combi 1.2 vanaf 2010
- Tot 100.000 km
- BTW aftrekbaar
- Budget rond 15.000
- Trekhaak (bij voorkeur afneembaar)
- Liefst automaat

De enige auto die op dit moment aan de voorwaarden voldoet, is deze. Maar ik moet nog tot 14 februari wachten i.v.m. de 30-dagen regeling van de verzekering. Dus hij kan zomaar weg zijn.
Als iemand nog een inside tip heeft over een bijna in te ruilen auto die aan de voorwaarden voldoet, zou ik dat erg op prijs stellen.
 

CDK

Forumguru
Ik weet nog een Superb 1.4 tsi te koop, maar dat is geen combi, km stand 102k, plaatje van een auto overigens!!
 
Bovenaan Onderaan