Helaas beginnend roest.........!

EdZ

Donateur
Even een topic nieuw leven inblazen (pardonnez moi): is dit een issue waar anderen ook last van hebben of komt 't zelden voor? Na de zomer gaan we waarschijnlijk voor een Yeti kijken (de Mitsubishi ASX moet ik ook nog bekijken) en ik heb een bloedhekel aan roest...
 

EdZ

Donateur
ja, maar liefst niet zolang ik eigenaar ben. Ik kan me nog een Fiat Uno herinneren die na 7 jaar nog een waarde had van een zakje Engels drop....
 

EdK

Forumguru
Ach zo'n zakje engelse drop is ook lekker hoor !!
Was in het goede verleden ook met de Alfa Sud die al begon te roesten in de folder...

En hoe vervelend voor Leon dit ook was/is ikzelf heb er met mijne Yeti weer geen last van.
Dus tsja als je voor 2e Hands gaat, dan met oude kleren aan gaan kopen zodat je rondom en onder de wagen kunt liggen om naar roest te zoeken....
 

Leon54

Actief lid
Los van de door mij genoemde roestvorming, zijn er verder geen problemen met roest. De bij mijn auto opgetreden (geringe) roestvorming, had als oorzaak een verkeerd gemonteerd rubber. Deze problemen zouden eind 2012 zijn opgelost door het aanbrengen van andere rubbers.
 

EdZ

Donateur
Das mooi. Wij zullen op bj 2013/14 uitkomen. Eerst nog even kijken of zo'n ASX wat is. Heel erg warm word ik er niet van, maar het lijkt me wel een praktische auto.
 
Bovenaan Onderaan