Bakkertje
Forumguru
Nee klopt, mijn huisje staat in Beuningen en voordat ik bij Hegeman voor de deur sta ben je stiekem toch even onderweg, hoewel het met de nieuwe rotonde bij de Anac wel een stuk vlotter gaat. Het frustreert mij in ieder geval dat ik daar altijd meerdere keren terug moest. Ander puntje is overigens nog de leasemaatschappij, die willen reparaties wel eens afkeuren. Dat was me in Den Bosch al eens overkomen en als je als berijder belt mag het vaak wel. Daarom vraag ik ook altijd om meteen 's morgen de reparaties aan te melden en als ze afgekerud worden mij dan te bellen, zodat ik zelf de leasemij kan bellen. Lex meld de auto pas aan als deze daadwerkelijk gerepareerd gaat worden (ondanks mijn verzoek) dan kom je een dag later je auto ophalen in de veronderstelling dat alles gedaan is en tadaa, sorry meneer het verzoek is afgekeurd door de leasmij.. (grmbl)
Nou ja, ik hoop maar dat het voor jou beter uitpakt. Overigens gaan standaard dingen wel gewoon goed (beurten e.d.)
Nou ja, ik hoop maar dat het voor jou beter uitpakt. Overigens gaan standaard dingen wel gewoon goed (beurten e.d.)
Hoe bedoel je geobsedeerd door de leaserijders.