Hegeman Skoda Nijmegen

legato23

Nieuw lid
Hegeman Skoda Nijmegen
Nieuwe Dukenburgseweg 13
6534 AD Nijmegen
tel: 024-3817102
http://www.skoda.nl/hegemannijmegen

Openingstijden Showroom:
ma - vr 08.00 - 18.00 uur (do tot 21.00 uur)
za 09.00 - 17.00 uur

Hegeman Skoda Nijmegen heeft mijn nieuwe Octavia Combi Elegance Attractive Business geleverd.
Vanaf het moment van eerste binnenkomst voor een kijkje naar de Octavia Combi als mogelijke nieuwe auto voor de komende vier jaar, tot aan het moment van aflevering zeer goed en zorgvuldig geholpen door de verkoopleider van deze Skoda dealer vestiging.

Mijn eerste bezoek was om eens te kijken naar de Octavia Combi.
Na wat gekletst te hebben over het merk Skoda en het model Octavia Combi een aantal brochures en prijslijsten mee gekregen als huiswerk.

Daarna nog een keertje tussendoor binnengelopen om de auto nog eens te bekijken, na thuis eerst zorgvuldig te brochures doorgenomen te hebben. Wederom vriendelijk en goed te woord gestaan en weer veel mondelinge informatie gekregen.

Weer een bezoekje gebracht en aangegeven dat mijn uiteindelijke autokeuze was gevallen op de Octavia Combi. Onder het genot van een kop koffie wat opties en accessoires doorgesproken, en aangegeven dat ik nog wacht op een bevestiging van mijn werkgever alvorens te kunnen bestellen.

Enige tijd daarna werd ik gebeld door de verkoopleider dat indien ik de auto wilde hebben zoals ik deze in gedachte had, ik enige haast diende te maken, omdat er nu een aanbieding was (Eur 1100,- korting op catalogusprijs) en dat alleen nu nog de auto besteld kon worden met bepaalde specificaties. Daarna werden er alleen nog voorraad auto's geleverd. (ivm komende facelift?)

Hierna een uitvoerig bezoek gebracht en de auto nogmaals doorgesproken, opties en accessoires aangepast en uiteindelijk de bestelling laten doorvoeren. Dit uiteraard onder het genot van een lekkere kop koffie. Zeer goed advies gehad bij keuze en twijfel van een aantal opties. De verkoper heeft moeite gedaan om prijsopgaaf van lederen bekleding achteraf aan te brengen uit te zoeken en op te vragen inclusief details van leersoort en montagetijden.

Tijdens het 'in-bestelling' zijn van de auto heeft de verkoopleider nog telefonisch contact opgenomen om de kleur van de lederen bekleding/stiksels even te komen uitzoeken/bevestigen op basis van een kleurenstaal. Toevallig was 'mijn' auto net afgeleverd vanaf de vrachtwagen, en stond te wachten om rijklaar gemaakt te worden. Op initiatief van de verkoopleider alvast even een kijkje genomen en een paar foto's gemaakt.

Sneller dan verwacht werd ik gebeld om een afspraak te maken om te auto af te leveren. Bij de aflevering weer gezellig een kop koffie gedronken en instructie gekregen over het gebruik van de auto, knopjes, handeltjes en navigatie. De auto was perfect in orde, en exact afgeleverd zoals vermeld in de specificatie en dus ook volgens mijn opgegeven wensen. Zelfs nog een bloemetje erbij ontvangen!

Een week later werd ik door dezelfde verkoopleider gebeld of alles naar wens was, en of er wellicht in de tussentijd nog vragen waren ontstaan.

Conclusie: Ik ben bij Hegeman Skoda Nijmegen erg goed geholpen en vanaf eerste kennismaking tot daadwerkelijke aflevering van de bestelde auto ben ik zeer tevreden!
 

Steve

Senior Member
Dan had meneer Leo Jansen zeker een goede dag.

Toen ik langskwam voor gesprekken en hij hoorde dat ik ging leasen was er opeens niets meer mogelijk.
Ook het achter zonnescherm was volgens hem absoluut geen rolgordijn en werd netjes gemonteerd in de randen van de achterklep.

Totdat ik uiteraard de auto kwam halen en mij dit opviel.
Toen ik hem er op aansprak heeft hij dat nooit gezegd.

Hij vertelde me ook nog dat ik toch niet meer zou komen omdat er een Skoda dealer op 5 minuten afstand van mij zit (Arnhem).
Ik moest voor mij helaas in Nijmegen bestellen omdat Leaseplan/Getronics met vaste bestel punten werkt.
 

sitechris

Donateur
Vandaag voor het eerst mijn auto in onderhoud laten doen bij Hegeman. Prettig bedrijf is mijn eerste indruk. Een lift naar kantoor uiteraard geen probleem en ze hebben alerte en attente verkopers. Toevallig stond er vanochtend en vanmiddag niemand achter de servicebalie. Toen de verkopers mij zagen liepen ze direct naar hun collega om hem te attenderen dat er iemand staat te wachten. Echt zeer alert!
 

Ice-Rabbit

Nieuw lid
Ik heb in April 2010 een Fabia Greenline besteld bij Hegeman.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn wisselend.

Terugbel afspraken worden niet nagekomen. Bij uitlopen afleveringstermijn wordt niet gebeld en zeker niet teruggebeld als er gemeld wordt dat wegens verlopen APK oude auto er problemen gaan ontstaan. Dit kan natuurlijk aan 1 persoon liggen maar het komt niet goed over.
Bij monteren trekhaak was aangegeven en gevraagd voor 4 uur klaar maar het werd toch pas 5 uur. Zelfs na herhaaldelijk bellen.

Extra opties die niet in het boekje staan worden jammer genoeg niet aangeboden. Heb hier later op het forum over gelezen dat het wel mogelijk is. Zoals de lade onder de bijrijders stoel en de brillen klep bij de spiegel.

Ook het niet zelf kunnen kiezen welk merk winterband je wil hebben vind ik slechte service. Een beetje bedrijf kan toch wel andere banden bestellen en op een velg zetten. Lijkt wel een beetje ouderwets. Als de prijs in de buurt was geweest van een gerenomeerde concurent zou ik daar niet heen zijn gegaan voor winterbanden + LM velg, maar het dubbele vragen (meer dan 500 euro verschil) vind ik toch te veel voor trouw aan je dealer.

Op het moment dat je aanwezig bent wordt je zeer correct, en netjes geholpen. Een beloofde accessoire die niet bij aflevering erop zat wordt netjes gratis nabesteld en gemonteerd.
De trekhaak is later goed gemonteerd en keurig opgeleverd.
Ook de wisseling van winterbanden set is netjes uitgevoerd. (Ja ik laat dat wel door ze doen. Was een goede prijs die ze vragen voor opslag en 2 maal wisselen).

Al met al een goede dealer die misschien zijn personeel iets service gerichter kan laten acteren.
 

sitechris

Donateur
Heb twijfels over Hegeman, eerdere positieve indruk is inmiddels wel wat bijgesteld. Heb er twee auto's gekocht, mijn GTI gekocht en mijn lease Skoda. Heb echter niet het gevoel dat ze mij graag als klant willen behouden. Paar voorbeelden.

Communicatie tussen verkoop en werkplaats is op zijn vriendelijkst gezegd zeer matig. Met de verkoper had ik afgesproken dat ik gratis vervangend vervoer zou krijgen als ik de auto bij ze in onderhoud zou doen. Prima, afgesproken dus. Bij inplannen eerste onderhoudsmoment (tuning) kreeg ik echter nul op rekest. Ga maar vragen bij de verkoop kreeg ik te horen, weten wij niets van. Uiteraard nagevraagd, maar die wisten van niks. De oorspronkelijke verkoper was inmiddels vertrokken en de nieuwe verkoper wilde niet hetzelfde voorstel doen. Slordig! Prima, dan maar gewoon lekker naar Utrecht.

De baliemedewerkers met name bij Skoda als ook bij VW zijn ook niet echt vriendelijk. Ik moest laatst een collega oppikken van Hegeman en informeerde bij VW receptie even over kosten winterbanden. Met pijn en moeite wordt dan zuchtend het boek opengeslagen met de kosten.

After sales overigens ook matig. Een belletje om te vragen naar de tevredenheid? Zowel bij Skoda als bij VW niet ontvangen. Ook vind ik het jammer dat Hegeman een GTI meeting organiseert maar vergeet om de eigen GTI klanten uit te nodigen. Slordig, alsof je niet in hun bestand staat.

En ook bij een beurtje, de service is net niet. Je auto wordt niet gewassen, je wordt niet geinformeerd over wat ze gedaan hebben (je moet er altijd om vragen!) en bestellen van onderdelen duurt soms gruwelijk lang (ik wacht al een maand op de hendel van de lendesteun van mijn bestuurdersstoel die is afgebroken en moet worden vervangen).

Concluderend......echt schokkend is het allemaal niet, maar mijn gevoel klopt niet helemaal. Het gaat allemaal net wat te moeizaam en te onpersoonlijk. Koning klant voel ik me nog niet.
 

GL-rijder

Nieuw lid
Heer Sitechris,
Jammer dat uw ervaringen met deze dealer negatief zijn.
Mijn dealer vraagt standaard als ik een afspraak maak, maakt niet uit voor welk werk, of ik vervangend vervoer wens, (gratis)
Zelfs is er een ophaal- en brengservice, eveneens gratis.
Bij het ophalen van de auto wordt altijd de factuur besproken en uitgelegd.
Verder staat op de balie een bord dat klanten door NIPO nagebeld kunnen worden over de garage=ervaringen.
Zo kan het dus ook bij dit merk.
 

Bakkertje

Forumguru
@GL-rijder, ik ben blij dat u goede ervaringen heeft bij uw dealer, deze service helaas niet merk gebonden. Wellicht kunt u met ons delen bij welke dealer u de goede ervaringen heeft dan kunnen de andere forumleden er ook hun voordeel mee doen.

Mijn ervaringen zijn erg bedroevend bij Hegeman. Het komt zelden voor dat mijn auto in 1x echt gerepareerd. Om het verhaal niet te lang te maken een opsomming:
- Carkit is 4x naar gekeken telkens niet opgelost (hoeveel moeite is het om een proefrit te maken en te controleren of de klachten weg zijn)
- Afdekkap van de motor was niet goed teruggeplaatst na een beurt en lag er los op (kwam ik toevallig zelf achter toen ik de ruitenwisservleoistof bijvulde voor onze trip naar Italië)
- Klachten met trillen, ga je langs om de banden op cuppen te laten controleren, dit wordt dan geconstateerd, auto gebracht voor het vervangen van de banden, moet er alsnog een proefrit gemaakt worden met de monteur omdat deze tijdens de proefrit niets gemerkt had, voor 2 nieuwe banden ben ik dus een dag bezig geweest en ik heb echt betere dingen te doen.
- Vervangend vervoer was niet geregeld de laatste keer. Als je daar al tig keer geweest bent mag je toch verwachten dat ze dat ondertussen weten.
- Aanmelden van reparaties bij de leasemij doen ze altijd pas 5 minuten voordat ze beginnen aan de reparatie. Als ING dan ff moeilijk doet lukt het niet om de auto op tijd klaar te krijgen met als gevolg dat je je auto 2 dagen kwijt bent. En dit terwijl je bij de balie hebt gevraagd om 'smorgens direct aan te melden en bij problemen met de leasemij mij te bellen (dat helpt tot nu toe nog altijd!)

Om nog maar te zwijgen over de manier waarop m'n schoonouders bij Audi daar behandeld zijn, die hadden geinformeerd naar een nieuwe VW als vervanging voor hun A4. Kregen ze een bod ver onder de anwb koerlijst terwijl de auto daar altijd in onderhoud is geweest en op dat moment daar stond voor een nieuwe distributieriem. Echt hufterig, maar goed die inmiddels 9 jaar trouwe klant zijn ze dus ook kwijt.

Kortom, het is dat ik een leaseauto heb en ze het dichtst bij mijn huis zitten, onze privé new beetle hoeven ze daar echt niet te verwachten. En mijn nieuwe Skoda komt ook echt daar niet vandaan!
 

sitechris

Donateur
Even een vervolg op http://www.skodaforum.nl/board/show...Skoda-Nijmegen&p=240097&viewfull=1#post240097

Weer een voorbeeld van de slordigheid van Hegeman. 5 weken terug heb ik mijn Skoda voor een grote beurt naar Hegeman gebracht. Een van de mankementjes was dat de draaiknop van de lendesteun is afgebroken. Simpel knopje, moet toch binnen weekje in Nijmegen bezorgd kunnen worden. Attent, na 2 weken word ik gebeld door medewerker die aangeeft dat de draaiknop niet besteld kon worden, vanwege computerstoring met onderdelenvoorziening. "Maar goed nieuws, alles is weer up and running en we bestellen hem direct". Enfin, weer twee weken verder en nog geen info. Dus toch maar even zelf bellen. Verrassing, ik krijg te horen dat deze nog niet besteld is. Zeer slordig, maar vooruit dan maar. 'Hij is binnen een dag of 2 dagen binnen, ik bel je wel als deze binnen is'. Inmiddels is weer ruim een week verstreken en niks gehoord. De optelsom bij Hegeman klopt gewoon niet, dit voorbeeld illustreert hun onmacht.

Verder nog: nou ja....nu ik erover nadenk schiet me nog wel wat te binnen.
Categorie klein leed deel 1: ik bedacht me dat ik de magazines van zowel VW als Skoda niet ontvang, heeft Hegeman dat bij aanschaf van de auto soms ook niet doorgegeven? Soms weer een slordigheidje?
Categorie klein leed deel 2: bij een auto met af fabriek alarm heb je in geval van troubles bij je verzekering een certificaat nodig. Had ik graag ontvangen bij de aflevering. Nogmaals......normaal lach je om dit soort dingen, maar de optelsom blijft maar doorgaan.
 

Bakkertje

Forumguru
Het is voor mij ook een beetje gedwongen winkelnering omdat de dichtstbijzijnde volgende dealer in Tiel zit of in Oss..
Maar ja, nu moet ik gemiddeld zo'n 2,5 keer rijden voor 1 reparatie :biggthumpdown:
 

piair1982

Forumguru
Schril contrast met Hegeman Arnhem. Daar wordt je wel fatsoenlijk geholpen...

Maar was 4 jaar geleden ook al zooitje in Nijmegen. Wordt tijd voor een frisse wind aldaar.
 

Bakkertje

Forumguru
De onvrede geldt overigens niet alleen voor de Skoda tak, ook bij Audi is het betreurenswaardig met als gevolg dat we er voor de VW zeker niet gaan komen (en de Audi zal er ook niet meer komen).

Speaking of which in de familie hebben zowel een Audi, als Skoda als VW.. (hmm, enigzins vag minded zijn we toch wel ;) )
 

guitar_billy

Senior Member
ai ai, niet zoveel positiefs te lezen over Hegeman Nijmegen.

Morgen ben ik aan de beurt. Mijn reguliere garage is 85km verder en nadat vandaag in hartje Nijmegen de aandrijflijn brak, maar naar een Skoda garage afslepen en eens zien wat de schade is.

De auto had al last van klapperen en zwenken in de aandrijving, vooral onder zware belasting. Na vervangen van een buitenste homokineet en weghalen van speling in een draagarm was het al 90% weg. De rest komt van de binnenste homokineten, die in bestelling moesten bij mijn reguliere garage. Wel een (onaangename) verrassing dat het vandaag dan al toch niet verder ging...

De ervaringen zal ik hier posten. De ontvangst vandaag net voor sluitingstijd was niet verkeerd. Als het goed is krijg ik morgen de diagnose...

Image148.jpg
jaja stilgevallen op de Graafseweg dichtbij Keizer Karelplein in de avondspits!
 

sitechris

Donateur
Stilvallen gebeurt altijd op de meest onhandige plaats is mijn ervaring. Ik ben een keer stilgevallen in spitstijd op een brug in Heerlen waardoor iedereen vaststond. En mijn pechgevalletje die ik ooit had met een Renault Clio middenin de Gotthard tunnel was qua timing ook onhandig ;)
 

guitar_billy

Senior Member
Vanochtend keurig gebeld door Hegeman met de diagnose : aandrijfas is uit de versnellingsbak losgekomen en heeft de versnellingsbak daarbij vernield.
Geen goed nieuws !

Dit geval is netjes afgehandeld door Hegeman want zij hebben de recente reparaties ook opgemerkt en doordat ik er geen vaste klant ben wisten ze al dat ik nu eerst met mij reguliere garage ga overleggen over hoe nu verder. Een aandrijfas mag niet zomaar uit de bak komen, dus dat mag mijn reguliere garage mij eens uit gaan leggen.

Dat Hegeman geen prijsopgaaf kon geven van evt reparatie kosten is wel minder, zo lang duurt het volgens mij ook niet om de prijs van een DSG bak en evt aandrijfas op te zoeken.


wordt vervolgd... of niet, voor Hegeman Nijmegen.
 

guitar_billy

Senior Member
Nou, mijn kennismaking met Hegeman is over. Na het afrekenen van een standaard diagnose tarief is het klaar !

De Skoda staat nu bij m'n eigen garage want... "het was de fout van de monteur". dus gelukkig niet voor mijn rekening, maar wel met een bijsmaak (welke onbenul heeft aan m'n auto gewerkt).
 

LT83

Forumguru
Ik heb zelf 1 keer telefonisch contact gehad met Hegeman over het niet meer functioneren van de afstandsbediening. Zelfs wanneer ik de auto met de sleutel opende ging het alarm (klasse 3) af. Dan moest ik hem dus met de andere afstandsbediening van het alarm afhalen. Aangezien Hegeman op 10min reisafstand zit even gebeld met de vraag of dit een vaker voorkomend probleem was. Ze konden mij er telefonisch niks over vertellen en even langskomen was ook niet gewenst. Ik moest anders maar een afspraak maken om de auto even langs te brengen. Mijn gedachte; laten we dat maar niet doen. Kortom, totaal niet klantgericht, terwijl dit toch echt een mogelijkheid was om een nieuwe klant te winnen. Mijn auto gaat wel ergens anders heen!!!

Vervolgens naar mijn oude VW dealer gereden( hiervoor passat en golf gereden) en die hebben mij keurig even snel geholpen. Kosten; Niks
 
Alle berichten over Hegeman Nijmegen zijn toch wel een tijdje geleden en mijn ervaringen tot nu toe zijn positief.

Mocht je geen zin hebben om dit hele stuk te lezen, een korte versie:

Ik ben positief over Hegeman. Alle foutjes die gemaakt zijn zijn prima opgelost en ik kom zeker bij ze voor onderhoud aan mijn Citigo. Er word meegedacht waar nodig en ze zijn flexibel genoeg om aan mijn, soms vrij hoge, eisen tegemoet te komen. :xyxthumbs:


In juli heb ik mijn eerste auto gekocht. Ik heb me na een rijles laten afzetten bij Hegeman en ben naar de Citigo gaan kijken. Alle uitzoekwerk had ik thuis al gedaan dus ik wist eigenlijk wel wat ik hebben wou. Ik ben gaan zitten in de Citigo, heb de stoel afgesteld en concludeerde dat ik lekker zat. Leo Jansen kwam naar me toe en ik heb hem aangegeven dat ik interesse heb in de Citigo. Ik kreeg direct een proefrit aangeboden. Die sloeg ik af, want ik had nog geen rijbewijs.

Na een korte blik van ongeloof (goh...) is mij aangeboden om dan een rondje mee te rijden. Dit heb ik gedaan en tijdens de proefrit hebben we het een en ander al besproken. Ik gaf na de proefrit aan dat ik overtuigd was van het autootje en dat ik, mits we er met de prijs uitkwamen, wel een bestelling wilde plaatsen.

Ik kreeg een kop koffie en alle uitvoeringen en opties werden doorgelopen. Ik wist eigenlijk al wel wat ik wou: een Tour met mediapakket, zwarte Apus wielen en PDC. De PDC werd me afgeraden omdat deze volgens Leo niet nodig was op een dergelijk klein autootje. Daar heeft hij gelijk in gekregen en die heb ik dus niet meebesteld.

Het enige wat een korte discussie opleverde waren de wielen. In de Skoda-folder staan de Apus wielen als accessoire. Dat houdt volgens mij in, dat ik ze naast de originele stalen wielen met wieldoppen ontving. De verkoper gaf aan dat dit ongebruikelijk was omdat de wielen ook gewisseld moeten worden en dat geld kost. Toen ik beargumenteerde dat ze dan wat mij betreft de Apus-wielen maar in de kofferbak moesten leggen was dit probleem opgelost.

De prijs voor de auto kwamen we op €250,- na mee tot elkaar. Om dit gat te dichten kreeg ik het advies om gebruik te maken van de 50/50-deal waarmee ik wat rente-voordeel had.

Er was nog één stapje te nemen: ik wou de auto niet afnemen tot ik mijn rijbewijs had. Ik zou mijn examen hebben op 18 augustus, de auto zou uiterlijk 1 november aan mij worden geleverd zodat ik, wanneer ik niet zou slagen, nog even de tijd had.

Binnen een uurtje heb ik dus mijn eerste auto gekocht, en toen begon het lange wachten.

Omdat ik mijn rijbewijs de eerste keer al binnen had, heb ik doorgegeven dat ik mijn auto zo snel mogelijk wil hebben. Ik ben tussendoor nog een keer gebeld met de melding dat de auto een weekje eerder geleverd zou worden dan eerst werd aangegeven.

De auto werd netjes geleverd zoals besproken: wieltjes erop, staal achterin, alle beloofde speakers en netjes gepoetst. Ik kreeg geen bloemetje ('dat lijkt me niks voor jou') maar wel een flesje wijn. Die was trouwens echt heel erg smerig :icon_smile_dead:.

Het moment dat je je auto hebt maak je veel kilometers. De mijne bleek te trillen boven de 100 km/u, wat bijzonder irritant was. Ik heb gebeld met Hegeman, ze gaven aan dat dit niet de bedoeling was en dat ik mijn auto op dinsdagmiddag eventjes moest brengen. Ik heb toen geïnformeerd naar de mogelijkheden voor een leenauto. Ik kreeg te horen dat dat afhankelijk was van wat er met de auto moest gebeuren, etc.

Die dinsdag ben ik vol goede moed naar Hegeman gereden. Een monteur is toen in mijn Citigo gestapt (bijzonder aardige kerel, Patrick heet hij) en heeft een stukje gereden. Ook hij merkte dat de auto schudde en beschreef het aan de balie als 'gruwelijk irritant' - precies wat ik ervan vond. Aan de servicebalie kreeg ik te horen dat ze echter geen tijd hadden om er iets aan te doen en ik een nieuwe afspraak moest maken..:confused: Normaal ben ik niet zo op mijn mondje gevallen, maar het toeval wilt dat mijn opa diezelfde dag was overleden en ik had dus wel iets belangrijkers aan mijn hoofd. Ik ben dus akkoord gegaan en heb voor donderdag een afspraak gemaakt.

Donderdags heb ik aangegeven dat ik erg ontevreden was over het feit dat ik wel moest komen en er niets werd gedaan. Ook heb ik aangegeven dat ik absoluut een leenauto nodig had omdat ik een hoop te regelen had. Ik heb netjes excuses gemaakt gekregen door Lex, aan de servicebalie. Ik kreeg -uiteraard- een gratis leenauto mee. Gewoon een Citigo. Ook hoefde ik me niet druk te maken over de kilometers en de auto niet af te tanken nadat ik 'm terugbracht. Dát vind ik nou prima service.

Mijn auto was trouwens na twee uurtjes alweer klaar, dus ik heb de leenauto teruggebracht. Nogmaals werden er excuses gemaakt. Mijn Citigo was opnieuw gebalanceerd. Ze waren één wiel vergeten bij de aflevering ... prutsers! ;)

In de loop van de dag ben ik ook door Leo nogmaals gebeld met excuses en weer de belofte dat dit niet meer voor zou komen. Ik heb het ze vergeven, ik vind dit erg goed opgepakt. :worshippy:

Een paar weken geleden heb ik een mailtje gestuurd in verband met de missers in de folder (welbekend bij alle Citigo-rijders) en ik werd in de showroom uitgenodigd. Café Hegeman bestaat nog steeds, want ik kreeg netjes een kop koffie aangeboden en heb met Leo besproken wat er miste. Hij gaf aan dat het niet mogelijk was om in hoogte verstelbare gordels in te bouwen - begrijpelijk - en dat er een andere oplossing gezocht moest worden. Dit is gelukt in de vorm van een prima korting op winterbanden.

Toen ik afgelopen weekend in de showroom was om mijn winterbanden op te halen heb ik een vriend meegenomen, die een nieuwe lease-auto mag uitzoeken. Ook hij werd prima te woord gestaan en een proefrit was geen enkel probleem. Daarover gesproken: wat is een OII een lekkere auto zeg!

Ik ben er zeker van dat ik mijn autootje voor onderhoud gewoon naar Hegeman Nijmegen breng.
 

Bakkertje

Forumguru
@michelscheurs Allereerst geconcoleerd

Wat je schrijft is ook meteen mijn reden om nooooit meer naar Hegeman te gaan. Je moet als klant minimaal 2x langskomen om iets gerepareerd te krijgen. En nu heb je nog het geluk dat je auto in 1x gerepareerd is.

Ik heb een soortgelijk verhaal gehad met trilling, dan wordt je gevraagd langs te komen. Lex (werkplaatsreceptie) gaat dan voelen aan je banden en constateert dat ze gecupt zijn (1e onderzoek waarvoor je dus een 1 uur werktijd investeert . Dan wordt er een afspraak gepland voor het vervangen van de banden, dat is dan meestal een week later. Dus dan nog een keer er naartoe, auto gebracht (weer een uur kwijt), krijg een leenauto mee (is geregeld vanuit de leasemij). Eenmaal thuis word ik na een uurtje of 2 gebeld met het verzoek om even een proefrit mee te maken want de monteur kon niet merken tijdens een proefrit. (godverdegoedver) ik nog een keer terug, proefrit gemaakt met de monteur ja nu merk ik het ook (ja deuh, de klacht was dat ie trilde tussen de 100 en 120..) weer terug naar Hegeman, toen gingen ze alsnog de banden vervangen, 2 uur zitten wachten daar en nog een uur op en neer reizen.
Resume, het heeft me gewoon nagenoeg een dag gekost..

Ander voorbeeld, men heeft daar ooit getracht mijn JVC carkit te repareren, de klacht was dat zodra je aan het rijden bent mensen je niet kunnen verstaan. Hebben ze gewoon 3x naar gekeken, na de derde keer rijd ik weg, bel m'n vrouw, is het nu goed, nee nog niet. Opgehangen, Lex gebeld, die zegt tegen mij, wat zegt u ik kan u slecht verstaan. Ja deuh, pannekoek, daar ben ik nu juist 3x voor bij jullie geweest.

@michel ik hoop van harte dat je beleving zo blijft, ik ga tegenwoordig naar een andere dealer en ben daar juist zeer tevreden over. Bij Hegeman zul je mij niet snel meer zien.
 
Bovenaan Onderaan