Heb ik Dat!!!!!!!

Cordoba

Forumguru
Als ze de schade netjes maken, en de grill zo laten, kun je ze aansprakelijk stellen voor de schade: je kunt de grill niet zo laten (geen gezicht/waardevermindering), en opnieuw spuiten en in orde maken kost waarschijnlijk meer dan van een nieuwe grill omdat eerst de rotzooi van de vorige poging weggewerkt moet worden.
Ik wist niet dat Wittebrug ook een autoschadebedrijf had. Ik heb wel negatieve ervaringen gehoord van de verschillende dealerschappen van Wittebrug.

Overigens wat de poetsclinic betreft: ik dacht dat lak de eerste paar weken na een schadeherstel niet gepoetst mocht worden?

Tijdens de clinic ben ik een weekendje in Groningen, dus ik kan er helaas niet bij zijn.
 

Gieliovd

Forumguru
Bij mij in de straat (den Haag He!!) zijn er zo'n 3 weken geleden 2 gastjes van 17 gepakt door een politie agent in burger.
Hmmm, klote man :( In DH nog wel... gelukkig niet bij mij in de straat. Je zal het maar zien ja! Eerst een paar goede klappen uitdelen en vervolgens in de gracht ermee!
 

M1K3RsZ

Actief lid
UPDATE!!!

was het toch niet eens met het uiteindelijke herstel werk en dus contact opgenomen met verzekering!
Ik mag nu de wagen opnieuw aanbieden bij schadehersteller naar keuze en de heleboel opnieuw laten maken + de Grill wordt ook kosteloos gemaakt/gespoten die de andere schadehersteller verkloot had voor me.

Aldus toch een happy ending nu afwachten tot Dinsdag:laugh:
 

leslee

Forumguru
nou ben benieuwd.
heb de mijne ondertussen terug en staat er weer mooi bij
hier ff een voorproefje
DSCF8324.jpg


suc-6 morgen
 

M1K3RsZ

Actief lid
Nou Les,

Die staat er zekers weer netjes bij zeg!!
De mijne mag er ook weer zijn t enige wat me net opviel toen ik thuis kwam is dat op de achterklep weer fabia +16v geplakt zit :confused:
Verderrest is hij goed strak gespoten!! En ben nu zeer tevreden over het eindresultaat.
Nu kunnen we weer verder knutselen. Morgen namelijk beginnen met me Ipad integratie in dashboard!!
Hier mijn foto's:

Greetszzz

IMG_0038.jpg IMG_0034.jpg IMG_0036.jpg
 

leslee

Forumguru
he mike,
goed om te horen dat ie naar wens is
staat er weer netjes bij, hij ligt ook lekker laag.
die van mij moet aan de voorzijde iets omhoog voor t dagelijks gebruik ;)
2011-04-23134404.jpg


wat raar van die logo's, laat je die er nog afhalen dan?
 

darkprojectx

Forumguru
Toen een onverlaat mijn achterklep ook iets had opgevouwen, heb ik bij de schadehersteller een nieuwe achterklep gekregen en heb ik gelijk gevraagd of ze de logo's eraf wilde laten.
Dit hadden ze zo letterlijk opgevolgd dat ik een skoda terug kreeg waarop de klep helemaal geen logo meer zat, plus ik kreeg er een zakje bij met het ronde skoda logo en een zakje met lettertjes.

Goed om te zien dat de rides weer allemaal strak zijn!

@Les, @ mike, wat voor banden maat hebben jullie er eigenlijk opliggen?
 

leslee

Forumguru
@darkprojectx: heb je mazzel gehad want meestal zit dat ronde logo er wel op.
ik rijdt rond met 205-40-17 op een 7j velg, maar wil overstappen op een 8j dan rijd ik met iets getrokken banden
 

M1K3RsZ

Actief lid
@darkprojectx

Ik rijd met bandjes 215/45/17 inch
Velg met 7,5j et 35
Heb alleen linker achter wielkapkast iets moeten aanpassen.
Heb verders geen aanloop dingen tenzij ik straatje moet keren en echt druk op het stuur zet met insturen.
Ik wil voor de mooigheid ook nog andere nadjes eronder knallen maar mijin bandjes zijn nog meer als apk waardig dus rijd deze maar eerst ff op.

@leslee ja ik ben nu op dit moment lekker bezig heb me halve dashboard eruit liggen en ga als laatste nog ff de letters eraf fohnen.
 

Glenn

Actief lid
@darkprojectx: heb je mazzel gehad want meestal zit dat ronde logo er wel op.
ik rijdt rond met 205-40-17 op een 7j velg, maar wil overstappen op een 8j dan rijd ik met iets getrokken banden

voor al doen :) staat goed vind ik op de 8j ook een 205/40
 
Bovenaan Onderaan