Heb ik Dat!!!!!!!

deusjevo

Forumguru
Prius met trekhaak, ik meen ooit gelezen te hebben dat die dingen geen aanhanger mogen trekken. Of zal het dan alleen voor de fietsendrager zijn?

D'r mag zo veel niet en voor gek rijden doe je toch al in zo'n accubak dus waarom niet ook nog een karretje erachter... :icon_smile_dead:

prius_met_aanhanger.jpg
 

M1K3RsZ

Actief lid
Hey Silver,

Ja goed kan een idee zijn!!!
Maar goed het kan iedereen wel eens een keer gebeuren ook jou!! ;)
Mij zal t iniedergeval niet snel meer gebeuren.
 
ach was als grapje bedoeld hoor, want juist wij "vrouwen" zijn niet de beste in het parkeren zeggen uiteraard de mannen:laugh: Maar ik zou ook de schurft in hebben hoor als het eerste deukje of krasje in mijn scout komt, helaas moet ik nog even geduld uitoefenen tot hij er is:winkie:
 

M1K3RsZ

Actief lid
Ow was echt niet rot bedoeld hoor!!! ;)
Zo bedoelde ik het echt niet!! (( zal wel een man - vrouw ding zijn) heb ik zelf ook altijd met me vrouw)
Sorry hiervoor!!

Greetzzz
 
Geeft niets ik hou wel van een grapje ;) maar zonder gekheid ik heb inderdaad parkeersensoren besteld juist voor die kleine betonnen paaltjes die je dus vaak net niet ziet.
 

DoubleJ

Senior Member
Ik heb inmiddels de koplampen vervangen, is inderdaad goed te doen, ruitenwisserbladen ook gelijk maar besteld. Mn Faabje is niet scheel meer ;) :smiley29:


zie: post #17

Mn faab gaat morgen voor grote beurt en APK, spannend.... ik denk dat er wel wat dingen staan te gebeuren... :S

Een ruitenwisser moter voor de achterruitenwisser is nog best duur... ik kom ze voor 100 EU tegen, of is dat te duur?
 
Hoi DoubleJ,

Wij hebben bij een ander merk auto (renault kangoo) een nieuw motortje voor de ruitenwissers vóór moeten kopen en die was inclusief installatie 50 euro dus ik kan me niet voorstellen dat het zo duur hoeft te zijn?
 

M1K3RsZ

Actief lid
Nou ik heb ook weer een leuke gehad!!!

Bij mij in de straat (den Haag He!!) zijn er zo'n 3 weken geleden 2 gastjes van 17 gepakt door een politie agent in burger.
En die jongetjes vonden het leuk om meer dan 60 Auto's te bekrassen, waaronder ook die van mij :S
Me Motorkap, deur, rechterachterscherm en kofferklep zitten dus onder de krassen!
Je zal ze toch zelf pakken he! Draai je toch echt ff de nekkie's om!!! (ik wel in iedergeval)

Maar goed alles wordt nu door me verzekering en politie afgehandeld en ik mag dus me auto overnieuw laten spuiten.
Heb gelijk maar even een andere grill besteld enzo :)
 

leslee

Forumguru
@ m1k3rsz: ja je zal ze t liefst zelf bekrassen.
nieuwe gril besteld? doe je goed, na dat alles mag je er zelf ook wel wat beter van worden toch??
 

M1K3RsZ

Actief lid
Ja joh ik had ze echt niet tegen moeten komen!!
Maar goed ik heb er zelf ook weer iets van profijt van. Ik had het liever niet gehad maarja tis nie anders.
Moet je wel zeggen dat het er nu al beter uit ziet ookal moet hij nog gespoten worden.
25 ste van deze maand wordt hij gespoten dan ook gelijk de schroefset eronder knallen en kijken hoe laag hij kan/gaat.
Front.jpg
 

leslee

Forumguru
ziet er inderdaad meteen anders uit.
heb zelf ook toen ik de auto kocht meteen die andere gril erop laten zetten.
gaat die van jou in een kleur gespoten worden of laat je t hart gewoon zwart?
 

M1K3RsZ

Actief lid
Nee ik denk dat ik em helemaal mee laat spuiten.
Ik denk dat het dan mooier uitkomt dan het hart zwart.
Jij kwam toch ook naar de poets dag?
Ik ben echt benieuwd hoe die van jou eruit ziet!
Voor mij is t ook een eind rijden maar vind t sowiezo leuk dat er zoveel skoda rijders komen met de zelfde passie.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Nou tis weer helemaal Klote me wagen was opnieuw gespoten en kon me fabia ophalen volgens de Volkswagen dealer.
Kom ik daar aan istie echt zo lelijk gespoten dat de krassen nog zichtbaar waren + de gril was helemaal niet ontvet en/of geplamuurd dus de bellen en alles zaten erin.
Nou ik had het toch wel anders verwacht van een erkend bedrijf.
Natuurlijk ben ik niet akkoord gegaan met dit alles en gaan ze nu de gehele schade opnieuw regelen!!
Wat een amateurs!!!!
Nog langer in een schijt Polo rijden.:biggthumpdown:
 

leslee

Forumguru
balen is dat he?
erkend zegt niks, meestal zijn ze dan minder zorgvuldig omdat je 1 van de vele bent.
heb ooit ook eens schade gehad aan me bumper en toen ik me auto ging ophalen zat er een giga zakker op de bumper.
je hebt gelijk dat je m hebt laten staan.
(maar wel tevreden over het aangezicht met de gril in kleur)

suc-6 verder
 

M1K3RsZ

Actief lid
(maar wel tevreden over het aangezicht met de gril in kleur)

suc-6 verder

Ik weet t niet t is ff wennen denk ik!!
En de meningen zullen misschien wat verdeeld zijn.
Ik vind het zekers mooi staan!
We zien mekaar toch op de poetsclinic?
:laugh:
 

leslee

Forumguru
reacties zullen zeker verschillen ( heb ik ook), maar boeiend.
ligt er ook aan op welk forum je zit.
liever iets opvallen dan achter de kudde aan toch??
poets dag wordt spannend, auto staat nu bij de spuiter en als het goed is heb ik hem volgende week terug en anders de 16e dus ff duimen.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Ow Damn Spannend dan hopelijk haal je het!!
De poetsdag.
Nou ik heb ook weer een domper want de dealer belde me vandaag op dat me auto weer klaar stond, kom ik daar aan hebben ze gewoon helemaal niets gedaan aan me wagen.
T enige wat ze me lieten weten is dat ik de gril spuit kosten niet hoefde te betalen (150euro), maar dat ze daar ook niet meer aan gingen werken aangezien dat een hells karwei zou worden.
Kheb daar echt ff stampij staan maken daarzo en was echt in alle staten om het hele gebouw daar in de brand te zetten!!!!:mad:
Nou gaan ze nogmaals de schade opnieuw spuiten en dan maar zien hoe het dan wordt maar voorlopig zit ik met een grill in me maag.
Nou mensen ga aub nooit naar de schadeherstel wittebrug in Den Haag wat een bagger zooi.
Is er morgen niks veranderd dan ga ik me verzekering opbellen en laat ik het een ander opknappen!!
Of hebben jullie nog andere ideeen? Ik hoor het graag.
 
Bovenaan Onderaan