Hallo Leon ST FR

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de Leon. Dé kleur voor een Leon wel, dat rood-Bordeaux :jaja:
Een Leon … blijft mijn all time favorite
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie keuze, veel plezier ermee Mark! KOmt vast goed, voor mij is de Leon ST nog steeds de auto waarvan ik het meeste plezier heb gehad.
 

s-line

Forumguru
Moet minimaal een schroefset onder… 1 van de eerste van Nederland in de nieuwe “lage”Leon!
 

JeSko

Forumguru
Moet minimaal een schroefset onder… 1 van de eerste van Nederland in de nieuwe “lage”Leon!

Mooie eer voor Mark, en toepasselijk, goede reclame voor zijn bedrijf. Ik wacht intussen nog steeds op de eerste leaser die zijn O4 door de straat laat schrapen :koffie:
 

Antera

Donateur
Mooie wagen, Mark! Je bent toch nog een beetje trouw aan de kleur gebleven…
En, al aan de laptop gehangen?

Laptop zeker eraan gehangen en al de nodige tweaks gedaan:
- Lane assist strakker.
- Lane assist geheugen functie aan gezet. ( laatste stand onthouden )
- ACC rechts inhalen.
- ACC per km omhoog bij tikken instelknop en vast houden per 10km
- Gasrespons directer.
- Geheugenstand Light assist aan gezet.

Door de FSD beveiliging blijven steken hierop maar de volgende zaken komen snel aangezien de weg om dit door te breken ook al bekend is :jaja:

Wauw !

Dikke intro - dikke auto - dikke kleur
emoji3059.png


Haha, en wat een geluk heeft jullie zoon vwb de eerste auto die op hem staat te wachten.....

Have fun!

Weg doen kan altijd nog maar gezien zijn leeftijd is de prijs die ik ervoor krijg niet bijster hoog dus ja.


Gefeliciteerd Mark, mooie wagen, goede keuze. Is 150 pk te doen?

Ik moet zeggen vanwege de (e-accu) die erin zit mag ik zeker niet klagen. Bij gas geven geeft die paar kleine electro power net dat beetje meer om op gang te komen waarna de motor het netjes over neemt. Maar een beetje meer kan zeker geen kwaad en het kuurtje staat ook al op de lijst. DSG + Motor.

Gefeliciteerd met je Seat.
Dat je vele kilometers ermee kunt en mag afleggen.
En wat word de verlaging ??

Daar ben ik nog niet over uit. De auto is voorzien van DCC dus om er een schroefset onder te zetten moet er eigenlijk een KW DCC set onder. Het OEM DCC wil ik niet opgeven dat is te veel rijplezier. Maar gezien de prijs van deze sets is dit denk ik een beetje te gek en daarom nog druk aan het kijken wat eronder gaat. Het zal vermoedelijk de Eibach Pro of de Sportline worden. Misschien beide sets een keer monteren wat ik het mooiste vind.

Haha

"Zunne grote lichtbalk, jonguh"

Achterzijde heeft een brede lichtbalk met Show bij CH en LH. Interrieur valt daarbij wel mee. Zal wel eens foto's maken savonds
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Weer een update.

Na het vervangen van de Logo’s voor glanzend zwart en ook het verwijderen van “Leon” op de achterklep, heb ik hem verlaagt met een Eibach Sportline set en tevens heb ik Travel assist ingebouwd. Weer wat luxe en hij staat er meteen een stuk beter bij.

Tevens de nodige coderingen gedaan om het ook weer wat leuker te maken:

- Cupra tellers
- Cupra afbeelding in AID
- Stopwatch
- Dagrijverlichting achter aan
- Lane assist directer
- ACC rechts inhalen
- Video in Notion
- Geheugenstand grootlicht assist
- Akoestische bevestiging alarm en instelbaar in menu
- en nog wat spielerij

Op naar de volgende stappen en plannen.
 

Bijlagen

  • EA268BE2-D4D7-4D03-96DA-E5C936276D86.jpeg
    EA268BE2-D4D7-4D03-96DA-E5C936276D86.jpeg
    205,5 KB · Weergaven: 93
  • DA6BE2AC-8EEF-4A7A-8829-FA9D429B5973.jpeg
    DA6BE2AC-8EEF-4A7A-8829-FA9D429B5973.jpeg
    93,2 KB · Weergaven: 89
  • C1B3EDB4-425F-4F00-9F49-00F85F88EFB2.jpeg
    C1B3EDB4-425F-4F00-9F49-00F85F88EFB2.jpeg
    222,3 KB · Weergaven: 87

JeSko

Forumguru
Schitterende auto ! Goed bezig Mark. Eibach Sportline is dat dan enkel de veren? Of de hele santeboetiek?
 

JeSko

Forumguru
Zo'n Leon staat op veren meteen goed, net alsof ie op schroefset ligt, mijn volgende word zowiezo geen Skoda meer, maar een auto die je, wanneer je hem op schroef legt, ook echt laag ligt. Zoals een Seat, of een Ford.
 

Okki

Donateur
Mooie auto, zeker de mooiste van de 4, zeker in die kleur rood.

Ik zag gisteren een nieuwe O4 station naast een Focus station. Je moet goed kijken om het verschil te ontdekken. De nieuwe O4 is veel minder herkenbaar dan voorheen. Jammer.

Veel plezier met deze mooie ride.
 

Skoda_Achterhoek

Senior Member
Wat een fraaie auto @Antera !

En nuttige, handige aanpassingen het filmpje zegt inderdaad meer dan 100 foto's. Wat een verbetering zeg. Vooral het bouncen tussen de lijnen.

Grappig trouwens dat de visuele weergave vergelijkbaar is als bij Tesla (mbt vormherkenning)
 
Bovenaan Onderaan