Haakse USB met lightning tbv Karoq

Toevallig al iemand een dergelijke kabel gevonden van lengte circa 20cm.
Het is voor gebruik in de Kodiaq. Met een standaard USB-kabel gaat de phonebox niet dicht.
 

De Stip

Forumguru
@JaCop ik heb op Ali een kabel weten te vinden van 50CM (van een merk waar ik vaker iets van heb besteld) maar kan hem helaas over 2 weken pas in de auto testen :(
Wel op de computer getest en krijg op de telefoon geen meldingen, en kan hem gewoon gebruiken voor data overdracht.

Klik hier (Hoe maak ik een korte link?)

Ziet er prima uit, ik zou echter de situatie andersom willen hebben. De USB haaks en de lightning normaal. Dan past hij onder het afdek klepje van de mobiele telefoon in de midden console.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Japanese Power

Donateur
Ik heb 1,5 jaar geleden deze via Ali besteld maar gebruik hem nooit. Draadloos is veel makkelijker dan dat geklooi met een kabeltje.

upload_2019-5-10_16-25-32.jpeg
 

EdK

Forumguru
En anders maak je toch zelf een korte kabel met wat plak en soldeerwerk.....
Knipt een stuk kabel ertussen uit en de einde verbind je weer met een kroonsteen aan elkaar en dan nog wat tape erom wikkelen om het tot een geheel te maken....:pieker::deuk::dankje::dankje:
 

Japanese Power

Donateur
Draadloos kan helaas niet met Apple CarPlay toch...
Klopt helemaal. Maar ik vind de hele afgetimmerde ACP interface er zo Fischer Price-achtig uitzien en daarbij komt dat Apple bepaalt welke apps en welke functionaliteit van de apps er mogelijk zijn. En dan houdt het voor mij op. Ondanks dat ik al 24 jaar Apple adept ben en er vanuit professie geen ander merk op de studio of thuis binnenkomt. Maar met het aftimmeren van ACP slaan ze m.i. heel erg de plank mis.
 
Bovenaan Onderaan