Haakse USB met lightning tbv Karoq

De Stip

Forumguru
Heeft iemand van jullie al een geschikte USB kabel met lightning tbv je iPhone gevonden, die haaks is, zodat het klepje van de opbergruimte in de middenconsole gesloten kan worden?
 

De Stip

Forumguru
Hemi bedankt! Maar ik bedoel eigenlijk een zwarte kabel (die zie je het minst opvallen in het interieur) en dan met een haakse USB (eigenlijk zo plat mogelijk) en een normale lightning aansluiting.
 

CDK

Forumguru
Die kabels zijn van topkwaliteit :jaja: Ik heb de rechte variant al enkele jaren en ze geven geen krimp, zowel laden als synchroniseren werkt probleemloos.
 

Rallye

Forumguru
Grappig. Ik verwachtte een kabel met voor de USB een hoek haaks naar beneden. Dat zou in mijn Octavia fijn zijn. Die lijken er niet te zijn met lighting. Enkel verloopstukjes voor de USB.
 

CDK

Forumguru
Ik zou juist de Lightning kant compact en haaks willen hebben zodat ik de iPhone Xs Max bij gebruik van CarPlay toch in de Phonebox kan plaatsen.
 

hemi24

Forumguru
Ik zou juist de Lightning kant compact en haaks willen hebben zodat ik de iPhone Xs Max bij gebruik van CarPlay toch in de Phonebox kan plaatsen.


product-image-744045146_1024x1024.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

XanderVR

Actief lid
Even een schopje in dit topic :)
Welke lengte zou ik aan moeten houden voor de kabel?
En kan de USB kant van de kabel wl recht zijn of kan die ook beter 90 graden zijn?
(Dan ga ik vast spulletjes bestellen voor als de auto komt :) )
 
Bovenaan Onderaan