GSM-antenne

sunnyboy

Senior Member
Die CK7 is inderdaad ook handig. Je moet er alleen geen problemen mee krijgen. Ik heb dat bij TDV laten informeren. Nokia schijnt niet zo vlot met garantie e.d. te zijn, zei men daar. Vandaar dat ik voor de Parrot zou hebben gekozen als ik een andere aftermarket-radio zou hebben gekocht.
@higgy Had'em wel gezien /forum/images/graemlins/grin.gif
Was jij me toch nog voor met de oplossing /forum/images/graemlins/laugh.gif.
 

Olaf

Lid
Kan iemand me ook vertellen hoe ik bij de aansluitingen achter het handschoenenkastje kom?

Ik krijg binnenkort mijn Octavia Combi (Stone Grey, Elegance, 16" Sirius) en wil mijn PDA en Parrot BT carkit inbouwen.
 

higgy

Forumguru
[open-deur]Wat dacht je van het handschoenenkastje uitbouwen? [/open-deur]
Ik heb heel even zitten loeren en ongetwijfeld een schroef overzien, maar zo te zien zit het niet met heel veel schroeven vast. Wel torxe schroeven, overigens.
 

octofreak

Actief lid
IN de octo I een zijn het vijf torx schroeven, 3 boven en 2 onder. Losschroeven en direct uitnemen. Let wel de octo I dan.
 

higgy

Forumguru
V-car belde me net: stekkertje ligt al voor me klaar. Gratis.
Vind je het gek dat ik een tevreden rijder ben? (Ondanks wat gekloot met m'n SGi-installatie: de verdamper moet onder garantie vervangen worden aangezien ie bij het optrekken en soms bij constante loop herrie maakt. Liep een van de jongens van V-Car mee naar buiten: "Zet hem eens op benzine. Is het nu weg? Dan is het het membraan van de verdamper" /forum/images/graemlins/confused.gif En ik een hele ochtend me sufpiekeren waar nou dat rare geluid vandaan kwam...geluid was het best te kenmerken als het geluid dat je hoort wanneer je over een lege fles heen blaast)
 

sunnyboy

Senior Member
Goeie jongens bij V-Car. Slecht van de gasinstallatie en jammer voor jou. Kost je veel tijd en gezeur. Door de service is het dan nog acceptabel. Bij V-Car kunnen ze er tenslotte ook niks aan doen.
 

higgy

Forumguru
Nee, is kwaliteit van AG. De 80%-klep bleek bij aflevering ook al defect. Hij rijdt prima op gas (wat een verschil met vroeger) maar kwalitatief ben ik nog niet stuk van AG.
V-Car loopt werkelijk het vuur uit de sloffen om me te helpen.
 

higgy

Forumguru
Woensdag a.s. wordt de CK7-W op locatie ingebouwd. En aangesloten achter handschoenenkastje.
 

higgy

Forumguru
Zit erin! Keurig weggewerkt achter handschoenenkast.
Microfoontje bij interieurverlichting in plafond, en luidspreker op de beste plek: rechts bij de voeten van de passagier. De bedieningsknop v.d. CK-7W zit net onder de pook, op de overgang van pook naar de console tussen de stoelen. En het werkt en klinkt uitstekend! Wat een genot, niet meer dat gepiel met dat draad-oortje van Nokia.
 
Bovenaan Onderaan