Grote velgen en Kleur ?

rudolfi

Forumguru
Dan moet de Octavia er binnen kort maar aan gaan geloven denk ik
@rudolfi; dat gaat prima ! Ik weet niet of je mijn huidige Superb wel eens gezien hebt, maar met het hele gezin erin + bagage en een zware boottrailer en geen centje pijn. Kortom, geen beren op de weg ! Gefeliciteerd ! :)

Denk dat het binnekort maar moet gaan gebeuren. Ik houd jullie op de hoogte.
 

Remakil

Forumguru
We'll here they come... Origineel 18" Turini velgen mat zwart met Conti Sportcontact 5 banden 225x18"x40...
Persoonlijk ben ik zeer, maar dan ook echt zeer tevreden... :D


foto_zps051c2d36.jpg


foto1_zpsf9d0c65a.jpg
 

VWim

Forumguru
Hele mooie velg, alleen de kleur (of het gebrek daaraan :D) van de zowel de auto als de velg zijn niet mijn smaak.

Veel plezier er van.

Ben overigens wel benieuwd hoe je het rijgedrag nu ervaart. Pas schreef je dat de schokbrekers niet genoeg dempte op de snelweg. Met grotere (en daarom zwaardere) velgen zal dat niet beter zijn.:pieker:
 

lugolux78

Forumguru
We'll here they come... Origineel 18" Turini velgen mat zwart met Conti Sportcontact 5 banden 225x18"x40...
Persoonlijk ben ik zeer, maar dan ook echt zeer tevreden... :D

Not my piece of cookie. :nono: (lijkt dat auto zweeft)
Maar daar gaat het niet om! Leuk dat je tevreden bent.
:thumbsup:
 

Remakil

Forumguru
Hele mooie velg, alleen de kleur (of het gebrek daaraan :D) van de zowel de auto als de velg zijn niet mijn smaak.

Veel plezier er van.

Ben overigens wel benieuwd hoe je het rijgedrag nu ervaart. Pas schreef je dat de schokbrekers niet genoeg dempte op de snelweg. Met grotere (en daarom zwaardere) velgen zal dat niet beter zijn.:pieker:

Klopt... kan zijn dat het nog meer bonkt en dat ik nog meer achter Pon aan moet gaan... ;)
 
Bovenaan Onderaan