Grote velgen en Kleur ?

Miez1

Forumguru
Dames/Heren,

Ik ben vast een beetje aan het kletsen met de dealer voor de vervanging van mijn Superb, deze moet er juli/aug 2014 uit. Ik overweeg een OIII combi en daar komt dan een (KW) schroefset onder. Wat ik altijd heb willen hebben is een set BBS LeMans en in 19" onder deze auto moet dat in mijn beleving erg mooi staan. Wat vinden jullie? Bij voorkeur wil ik geen oeverlose discussie op gang brengen over het wel of niet verlagen, het gaat mij om smaakvolle combinaties qua kleur van de auto en een mooi wiel (19"of 20").

Ik ben altijd van het zwart geweest maar misschien moet ik wel eens wat anders proberen, in ogenschouw genomen dat ik kleurendoof ben.

Voor het idee;

2djt152.jpg


Immer gute fahrt!

Miez
 
Laatst bewerkt:

Oogje

Senior Member
Even los van dat ik die velgen (persoonlijk!!) gewoon lelijk vind, denk ik dat je een aardig vertekend beeld hebt met je soep. Hij staat namelijk nogal ietsjes te laag.
 

ertromp

Forumguru
De 19" velgen van BBS perfect!
Ik zou gaan als het financieel kan voor de schroefset.
Kleur: doe eens wat anders: Cappuccino beige of Corrida red
 

Miez1

Forumguru
Even los van dat ik die velgen (persoonlijk!!) gewoon lelijk vind, denk ik dat je een aardig vertekend beeld hebt met je soep. Hij staat namelijk nogal ietsjes te laag.

De velgen vind je niet mooi, dat snap ik maar vertekend beeld? Waarvan? De foto was 'voor het idee' he !?
 

Blackokkie2

Forumguru
Tja, de velgen zijn ook niet mijn smaak, maar kan me voorstellen dat anderen ze schitterend vinden. Zo op jouw foto zou ik hem te laag vinden. Er is hier op het forum wel een foto te vinden van een Corrida red, staat in forumdeel Showroom denk ik. En ja, kleur is verder heel persoonlijk, zilvergrijs zou ik nooit voor kiezen, vind ik geen kleur.
 

Miez1

Forumguru
Ja, Rood is ook weer is wat anders, ik werd onlangs ingehaald door een brandweerrode BMW 335d touring, mooie combi was dat imho.

Misschien kies ik rood wel, en dan op de achterkant heel klein 'požární sbor'.
 

eddiea

Forumguru
De echte BBSen? Trek je knip maar vast. Als je wel voor imitatie gaat neem dan wel kwaliteitsimitatie.
Ik vind het een heel mooi wiel maar dan moet het wiel wel mooi in de kassen liggen. Met een schroefset komt dat helemaal goed. Rood lijkt me erg goed staan. Weer is wat anders dan de standaard kleuren.
 

michelover

Forumguru
Zijn erg mooie velgen, zit er aan te denken om ze ook onder de Superb te legen.Wel een maatje kleiner 18" , maar dat is voor mij persoonlijk groot genoeg. Ik snap je verandering van kleur ook wel na drie zwarte wagens wou ik ook wel eens wat anders dus een antracietgrijze Superb besteld. Helaas, foutje van de dealer en ik heb weer een zwarte auto, ondertussen nummer zes in het zwart. Volgende keer ga ik weer proberen wat anders te nemen en dan is mijn voorkeur inderdaad ook een mooie rooie, of blauwe kleur.
 

Oogje

Senior Member
vertekend beeld? Waarvan? De foto was 'voor het idee' he !?
Dit is geen foto, maar een fotoshop. En zo laag als deze Octavia staat, zo laag krijg je m in de praktijk absoluut niet (tenzij je er voor kiest om nooit belasting mee te nemen en geen bochten te maken ;) )
 

eddiea

Forumguru
Dit is geen foto, maar een fotoshop. En zo laag als deze Octavia staat, zo laag krijg je m in de praktijk absoluut niet (tenzij je er voor kiest om nooit belasting mee te nemen en geen bochten te maken ;) )
Wedden dat je op deze hoogte probleemloos kunt rijden! Als je alles juist op elkaar afstemt is het echt geen probleem en kun je echt nog wel bepakt op weg.
 

Miez1

Forumguru
@eddiea, Ik deel je mening, Michiel gaat ook lekker laag door het leven, andere auto maar het laat aardig de mogelijkheden zien.
 

Der Einser

Forumguru
@eddiea, Ik deel je mening, Michiel gaat ook lekker laag door het leven, andere auto maar het laat aardig de mogelijkheden zien.

x2

Zeker weten dat je zo rond kun cruizen.
Zo rijden wij ook allemaal :D

Is wit misschien nog een optie?
Of die RS groen?

ps: als je een keer echte BBS LM in 20" wilt, of wilt passen.
Ik heb precies de ideale set thuis liggen. Opnieuw opgemaakt.
BBS LM origineel 3 delig
Voorvelgen 8 x 20"
ET 42
5x112
Hankook 225-30-20

Achtervelgen 9 x 20"
ET 48
5x112
245-30-20

Maar zoals eddiea al zei,... ze zijn niet goedkoop.
 
Bovenaan Onderaan