Grote Skoda modelbouwauto topic

Japanese Power

Donateur
Zo. En de zwarte Enyaq is ook besteld. Komende week even ophalen bij Ames Zwijndrecht. Is het 1:43 Škoda wagenpark in de vitrinekast ook weer up-to-date straks met kerst ;)
Krijg ik vandaag een mail van Škoda. Gefeliciteerd dat u vandaag 1 jaar Škoda rijder bent. U krijgt een kortingscode van 15% voor de webshop. Jammer, net een week te vroeg besteld. Ligt nu al onder de kerstboom…

Tsja. Die andere 4 jaar Škoda staan op naam van de leasemaatschappij. VWPFS en PON systeem aan elkaar koppelen is best lastig…
 

Japanese Power

Donateur
Welnee joh. Hij zit nog ingepakt. Is een voorraadmodel. Dan kun je toch niet kiezen wat je erop wilt hebben. Net als mijn 1:1 uitvoering ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
kreeg ik geen model er meer bij. Bezuiniging?
Heb nooit een model van de wagen van me dealer gehad.
Had er op bepaald moment wel één van de Yeti ( heb nog) die ik zelf maar had aangeschaft.
Kreeg altijd een bossie bloemen en een mini kerstpakket met een fles wijn die ik niet lekker vond.

Dus bij bestellen van fab meteen maar gezegd dat die wijn niet hoefde met dat kerstpakket.
Dus tjsa toen kreeg ik een deken voor op raam om bevriezen tegen te gaan.
Maar tot heden nog nooit gebruikt, heb je zo'n bevroren ding in je kofferbak liggen en dus zooi vocht in de wagen
 

fanSkoda-VW

Donateur
@EdK ik zag ook af van de bloemen en het roodgekleurde vocht. In plaats daarvan een lakstift gevraagd. Was hij niet gelukkig mee, dat was duurder dan de bloemen en het rode afbijtmiddel.

Grtss
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Skodaatje1980

Actief lid
iemand die een site kent die de minitatuur verkoopt van de Octavia Combi (2020/2022)? Ik zie alleen de witte op de Skoda site zelf maar ik zoek de "indigo" blauwige kleur is die ergens?
 

EdK

Forumguru

Kijk hier eens en anders even met ze bellen/mailen
Kunnen veel krijgen via vele kanalen die ze hebben
 
Bovenaan Onderaan