Grote Skoda modelbouwauto topic

Topic in 'Skoda Algemeen' gestart door Hetzer, 21-11-2007.

1. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Behoorlijk gangbaar, hoor. Denk aan Dinky Toys, en allerlei vrachtwagenmodellen.
    Pas bij schaal H0 (van de treintjes) wordt het een beetje erg klein voor een behoorlijke detaillering...

20140513_vitrine-9698.jpg

en het sportwagenplankje:
    20140513_vitrine-9700.jpg

B.Stuurder vindt dit leuk.

2. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Ja da's waar ook, vaak is dit voor modelspoor toepassingen. Ik zit helemaal in de modelbouw wereld met mijn hoofd en daar zijn auto's 1:24 of 1:25 of groter, 1:16, vaak zijn dat de super gedetailleerde modellen.

Canon-Eye vindt dit leuk.
  3. Hallo,

Ben al een tijdje op zoek naar een model auto van de fabia combi III, liefst in de kleur pacific blue. Is volgens mij niet verkrijgbaar op het moment in Nederland. In Duitsland wel, maar die leveren niet naar Nederland. Iemand nog suggesties?

4. Rallye

Rallye Forumguru

5. Octavia1.6i

Octavia1.6i Senior Member

eBay. En anders SuperSkoda. Woon je vlakbij de grens toevallig? Ik bestel mijn modellen via Skoda Duitsland en haal ze dan in Emden op.

6. Octavia1.6i

Zo, verzameling weer compleet

B.Stuurder, Peter-036 en EdK vinden dit leuk.
  7. Octavia1.6i

Voor de liefhebber, Norev heeft de Skoda Karoq uitgebracht. In ieder geval in de kleuren Velvet Red, Pearl White en Steel Grey.

8. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een topic van ;) Deze was ik nog niet tegengekomen.

9. EdK

EdK Forumguru

http://www.gompy.net/index2.htm

zelfs de laatste pagina van het internet kun je bekijken.......:lezen::pieker::pardon:

Tsja en nu ??? gelukkig zijn er nog brouwerijen.....:cheers:

B.Stuurder en Japanese Power vinden dit leuk.
  10. subdivision

subdivision Forumguru

Iemand toevallig al een model gevonden van de 03 facelift combi ?
    Liefst in quartz grey metallic

11. Octavia1.6i

Dat is de Octavia met gespleten koplampen toch? Die is er alleen als Scout in schaal 1:18.

subdivision vindt dit leuk.

Deel deze pagina