Groepsbestelling www.obautodily.cz

eriktv

Forumguru
Heb zelf op de diesel al logo's voor/achter en in de velgen vervangen zonder problemen (topic). Op de sleutels passen de logootjes inderdaad niet perfect, maar voor die €2 heb ik liever een iets te klein nieuw logo dan een afgesleten oude :jaja:

Als het vandaag lekker weer blijft is de RS aan de beurt voor nieuwe logo's. Direct ruitenwisserarm vervangen en de koplampstelmotoren, dan is 'ie weer als nieuw :yeehaa:

Gisteren de spulletjes opgehaald bij @eriktv. Alles was netjes verpakt in een grote doos. Nogmaals bedankt Erik voor deze actie:jaja:.
Vandaag maar beginnen met de montage, zodat het vrouwtje ook blij is met de upgrades voor haar Citigo.:bloemen:

VWim

Forumguru
Misschien een tip voor de volgende keer, als je precies in het midden een klein gaatje boort kun je met een speedboor waar je de punt grotendeels vanaf slijpt netjes het logo uitboren. Dan zie je die lelijke beschadigingen op de sleutel niet.

Kiswum

Forumguru
Andere tip wat ik heb gedaan met de kapjes van mijn velgen, gewoon met een föhn erop blazen en dan zal de lijm vloeibaar worden. Hierdoor kun je het logo makkelijker los krijgen.

eriktv

Forumguru
Ik ben zaterdag ook even bezig geweest. Tussendoor @thimo67 met vrouw, dochter en een doos Celebrations mogen verwelkomen (dank!
ImageProxy.mvc
).

• Nieuwe ruitenwisserarm op de RS en nieuwe bladen op beide (die de hele ruit wissen :D
  • Stelmotoren koplamphoogte op de RS vervangen
  • Nieuwe logo's op de RS
Op de spullen die @Blackokkie2 zaterdag op komt halen na is nu alles opgehaald/verzonden. Met @stijnheidi blijf ik hopen dat mijn collega's bij de post netjes hun werk afronden voor zijn zending...

IMAG1727_1 (1280x1036).jpg IMAG1738 (1280x722).jpg

Figaro75

Senior Member
Hoe paste bij jouw het frontlogo? Voor de Octavia 2 zit er best wel een groot maatverschil in.
Met die verstande dat het nieuwe logo kleiner is dus passen doet het altijd :jaja:.
Zal even een foto maken.....

eriktv

Forumguru
Logo's voor, achter en de naafkapjes passen naadloos, maar dit wist ik al van de andere auto. Al onze velgen zijn overigens origineel Škoda. Was wel even bang dat de stelmotoren niet zouden werken, omdat het onderdeelnummer iets afwijkt - kon geen motortjes vinden met exact hetzelfde nummer, dus gok genomen. Gelukkig werken ze en kunnen we zonder zorgen richting volgende APK!

Figaro75

Senior Member
Zie hier de foto's.....
Die achterste klopt precies maar de voorste is toch echt kleiner.
Zal even kijken hoe het staat maar volgens mij valt het wel mee.
Mijn velgen zijn ook origineel Skoda dus dat zal wel goed zitten.
Staan nu nog in de schuur (zomersloffen)

Extra foto's van op de auto.
Gewoon doen toch (zit nog niet vast...)

Bijlagen

• Logo Achter.jpg
    Logo Achter.jpg
    156,2 KB · Weergaven: 47
  • Logo Voor.jpg
    Logo Voor.jpg
    118,6 KB · Weergaven: 45
  • Logo voor 1.jpg
    Logo voor 1.jpg
    152,9 KB · Weergaven: 46
  • Logo voor 2.jpg
    Logo voor 2.jpg
    154,2 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Even snel overgespoten... :sterretjes:

Kleurverschil was me niet eens opgevallen, maar de foto's zijn gemaakt met de telefoon die verschil tussen volle zon en parkeergarage vanochtend om 7:00 uur niet helemaal waarheidsgetrouw weergeeft ;)

Petrolhead

Forumguru
Zie hier de foto's.....
Die achterste klopt precies maar de voorste is toch echt kleiner.
Zal even kijken hoe het staat maar volgens mij valt het wel mee.

Mijn nieuwe achterlogo is juist te groot! Ik heb zowel voor- als achter een nieuw 9 cm logo.
Nu maar voorlopig het oude logo teruggeplaatst aan de achterkant.
Voor is de diameter goed maar het lijkt alsof het nieuwe logo iets te plat is waardoor het niet mooi aansluit.
Zou er iets verwisseld zijn?! :sterretjes:

(erik schreef al dat die logo's lastig te herkennen waren)

CDK

Forumguru
Anders even met de andere logo bestellers overleggen of er nog iemand wellicht het verkeerde item ontvangen heeft en dan onderling ruilen?

Desperado

Forumguru
Vanavond de bestelling ophalen in Almere.
Zou bijna zeggen gelukkig zonder logo's, maar na het bestuderen van de mijne wil ik toch ook wel graag andere erop hebben.

eriktv

Forumguru
@Desperado voor de O1 was het niet zo lastig. Vooral op de S1/2 en O2 was het wat verwarrend omdat hier Citigologo's op moeten. O1 heeft bovendien voor en achter gewoon dezelfde.

Ik hoop dat de rest eruit komt. Ik kan altijd nog eens de bestelling erbij pakken, als iemand er niet uitkomt, maar zoals ik aangaf verschillen de productcodes die op de producten staan weer net iets met de codes op de site. :sterretjes:

Bovenaan Onderaan