@
turboturbo makkelijk - Octavia Combi he
Verzending was nog wel even spannend... had netjes tijdig contact gelegd en maandags de bestelling geplaatst met de mededeling dat alles UITERLIJK vrijdag bezorgd moest zijn. Woensdag kregen we een telefoontje dat er één rubbermattenset miste, maar dat het spul de dag na verzending bezorgd wordt. Na donderdag de hele dag te hebben zitten wachten op de postbode bleek dat ze één dag hadden gewacht om in één keer alles te kunnen sturen. Enfin, vrijdag werd het dus bezorgd...
Vrijdagmiddag 15:00 uur kregen we toch wat lichte zenuwen en hebben we mijn schoonmoeder ingezet. Die kwam er al snel achter dat het spul pas maandag aan zou komen (in het weekend wordt niet bezorgd en slechts één van de vijf pakketten was naar 'ons' sorteercentrum gebracht omdat de auto vol zat

). Zware paniek, maandag moesten we gewoon aan het werk. Uiteindelijk heeft schoonmoeders na drie uur bellen geregeld dat ik zaterdagochtend ergens zwaar illegaal het spul toch kon afhalen en konden we meteen doorkachelen naar NL.
Vandaar dat ik gisteren ook schreef dat ik het erg spannend vond of alles goed geleverd was. Gelukkig is alles aanwezig, het enige waar ik wat bij twijfel zijn de logo's met onmogelijk veel verschillende productcodes die op de verpakking anders zijn dan op het opdrukfolie. Mocht er iets niet kloppen dan hoor ik het graag!
Het uitpakken was wel erg leuk - Sinterklaasgevoelens

- jammer dat ik alles weer door moet sturen!
gr. Erik