Greenline trekt slecht

b_p1982

Nieuw lid
Nou ik heb de laadluchtslang gehaald was inderdaad OEM 6r0145828d.

Oude eraf.....man oh man...een scheur bijna over de gehele lengte, maar uiteraard onder zodat je dat echt niet kon zien.

Nieuwe erop gezet en rijden maar weer.....heerlijk. Hij is weer helemaal terug.

Nou snap ik ook waarom de auto na de turbo cleaner weer ff goed reed. Dat spul is een soort foam en die is natuurlijk in die scheur gaan zitten waardoor de druk weer even goed was. Maar na zoveel kilometer is het er toch weer uitgeblazen.
 
Ik heb een soortgelijk probleem. Heb de oorzaak nog niet kunnen vinden. Als het goed is geen scheur (#voelen ).
Ik twijfel of het de LMM is of de N75(?) Of evt toch software? (Heb m 2jr geleden getuned naar 99pk? ). Iemand tips hoe ik eea het best/snelst kan uitsluiten want word r niet wijzer van. Probleem zit m in de lage touren tussen 0 en 1500.
 

Luckei

Lid
Tja tussen 0 en 1500 doet de turbo vrijwel niks, kan je tunen wat je wilt, maar op dat toerengebied kan er weinig veranderen...

Kwestie van meer gas geven en correct schakelen om boven de 1500 toeren te blijven?
 
Zou t graag willen testen bij een andere 1.2 greenline... of iemand de mijne laten testen/proberen, want mijn gevoel is dat t echt TE weinig is.. Iemand die in de buurt van Utrecht of Gouda woont/werkt?
Dan maar gewoon doen ...
 

Luckei

Lid
Je zou best de mijne mogen testen, alleen woon ik toch helaas ver van Utrecht of Gouda vandaan (omgeving Oss) :D
 
Bovenaan Onderaan