GEZOCHT: foto’s van iV RS combi of hb

jongetje

Forumguru
was reactie aan Joske, die zoekt naar foto's mbt bepaalde kleuren.
Ja dat snap ik, maar als een moderator mijn post bewerkt dan is de essentie van mijn reactie weg....
MOD Edit: Als de essentie uit een deel-citaat moest komen, wat voegt dat dan toe?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kickasz

Nieuw lid
Ik ben sinds kort in het bezit van een Skoda Octavia Combi RS hybrid. Erg fijne auto! Deze is in de kleur Grey steel.
 

Bijlagen

  • 20210529_071438.jpg
    20210529_071438.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 89

Tonijn

Nieuw lid
goedenavond leden , deze heb ik 3 weken geleden opgehaald , de dealer vond hem zo mooi dat ze er een fotoreportage van gemaakt hebben :)
ik ben nog steeds op ontdekkingsreis , ivm de rode remklauwen heb ik er 19 inch velgen op gezet met veel zicht op de remklauwen :)
 

xplain

Forumguru
Mooi ding! Heeft Eibach die set ook voor de iV?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Alpha

Donateur
Heel gaaf @Tonijn ! Heb ook een RS iV HB in Race Blue in bestelling staan! Als ik dit zie heb ik er nog meer zin in! Vet vet!
 

BartjeB

Senior Member
Hier ook dezelfde kleur Hatchback besteld. Geen RS maar ik maak er zelf wel een sportline uitvoering van met diverse aanpassingen! Duurt alleen nog maanden...
 

RO100784

Nieuw lid
Heb zelf sinds juli 2021 een brilliant silver kleurige Octavia RS combi. Erg blij met de lichte kleur, waardoor de scherpe lijnen goed zichtbaar zijn. Minder te spreken over de software van deze auto.
 

JeSko

Forumguru
Heel mooi @rouwehand , hoe hoog staat die dan standaard? Nu staat hij eigenlijk zoals hij af fabriek zou mogen staan, toch zeker voor een sportieve RS.

Edit: zie het al op de foto van @RO100784 , wat hoog zeg.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Héél mooi! Heb je het vRS logo zwart/rood van Ali of van Kopacek?

Ik wil die van Ali eens gaan proberen maar kom er niet helemaal uit qua afmetingen voor- en achter..
 

rouwehand

Senior Member
Zwart logo op de motorkap kan inderdaad, dat maakt het geheel af.
Ook zou ik het iV logo op de achterklep laten verwijderen.
Verder zorg ik altijd voor een blanco kentekenplaat houder, zonder reclame/namen van dealers.

N.b. eind van het jaar zou ik een andere auto mogen uitzoeken, dan komt deze versie toch wel heel erg in de buurt. Mits er een aanpassing komt voor het trekgewicht naar 1500kg. Er moet nl. wel een caravan achter kunnen worden gehangen :jaja: (zie ook ander topic in dit forum)
 
Bovenaan Onderaan