GEZOCHT: foto’s van iV RS combi of hb

Joske

Forumguru
Hallo iedereen!

ik heb gezocht maar nog niet gevonden op het forum..

ik ben aan het kijken om een RS aan te schaffen (hybride) maar weet niet goed welke kleur :pieker:.

ik vind momenteel rood of steel grey wel mooi, zijn er berijders die hier foto’s van willen delen?

alvast bedankt!

groeten Joske
 
Klopt,

Staat alleen al bijna 3 maanden stil bij de dealer...
Heb eigenlijk weinig kans gehad om fotos te maken.

Je zal het dan ook met mn profielfoto moeten doen
 
Grote storingen met laden, waardoor er niet mee te rijden is.
Probleem duikt op bij meerdere phev's.

Fabriek en importeur geven niet thuis, m.a.w. volgens mij weten ze het probleem niet te verhelpen.

Nu druk bezig om de auto terug te laten nemen.
Geen vertrouwen is dat deze auto een aantal jaar zonder problemen gaat rijden.
 

Joske

Forumguru
Ok dat geeft weinig goede moed.. heb je meer details (of een ander topic?) wat er juist misgaat?

thx en goede moed alvast..
 
Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar toevallig heeft Zijm Skoda Arnhem nu een grijze RS iv combi op voorraad staan.
 

Antera

Donateur
Ik ken wel iemand die er een heeft gekocht en ermee rijd . Je weet me te vinden en kan vragen of je hem mag contacten erover
 
volgens de website van de Skoda- dealer hier (Pouw, Apeldoorn) heeft hij nu meerdere RS combi op voorraad, zowel in grijs als rood. Als de foto's voor jou niet voldoende zijn, zou je de dealer kunnen bellen met de vraag om een foto toe te sturen. Tegenwoordig een kleine moeite. Zelf wacht ik (bij Pouw) oo levering van mijn rode HB PHEV business edition plus.

m vr gr
Jos
 

leon-cupra

Forumguru
Je kan toch via Google zoeken naar foto’s. Heb je in 1 click 100den foto’s. Daarnaast in YouTube zoeken levert jou 10tallen bewegende beelden van jouw gewenste kleur.
 

Joske

Forumguru
Ja dat klopt, ook een heleboel "ideale" foto's. Ik vind zelf genomen foto's leuker en "echter" om naar te kijken maar ik heb uiteraard ook al gegoogeld :)
 

leon-cupra

Forumguru
Zitten ook foto’s tussen van gewoon eigenaars. Die zijn dan “realistischer”. YouTube ook. Is het al wat moeilijker om met kleuren te spelen.
 
Bovenaan Onderaan