Gezamelijk Meeting WIE en WAAR? (Wat Volgt later)

Waar wil je dat de Meeting plaats vind en kom je ook?

• Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.

plaza

Forumguru
even hier nieuw leven inblazen... ik weet zeker dat het skodaforum meer actieve leden hebben die nog kunnen stemmen!! :)[/quote]

Het lijkt er op dat Falcon wel een beetje gelijk krijgt, bij vorige meetings
was vooral het van te voren bekende programma de reden dat er veel
animo te voorschijn kwam.

EdK

Forumguru
Wel je hebt al 33 leden die zeggen te willen komen, op zich al niet zo'n gekke keuze zou ik zeggen.
En hoeveel heb je al op je eigen forum ?
Denk dat de meesten pas zullen beslissen zodra ze weten wat het programma wordt en welke data's het gepland kan worden !

D

Deleted member 1943

ik heb gekozen voor ik weet nog niet of ik wil komen maar het woordje "wil" moet ff vervangen worden voor ''of"

dus:

ik weet nog niet of ik kan komen ivm me werk en aangezien ik het erg druk heb op zaterdag.

Ik wil uiteraard wel erg graag komen jet blijft altijd leuk op te kijken wat iedereen weer voor veranderingen enz toegepast heeft.
mijn voorkeur gaat naar midden nederland, ik ben niet te bedonderd om een stukkie te rijden maar naar friesland of zoiets dergelijks vind ik te ver.

mvg stefan

Mick

Actief lid
Weten jullie al wanneer die meeting plaats moet gaan vinden. Heb mijn Octavia namelijk moeten inleveren, en heb nu een Golf variant, tot mijn nieuwe Octavia in januari 2011 komt.

Wimus

Actief lid
Jammer dat er maar voor 1 plaats gestemd mag worden, maakt mij in principe niet veel uit.
Zou voor een meeting best wat km willen rijden (is geen straf in de Yeti ;) )

Hebben jullie inmiddels enig idee waar en wanneer de meeting zal plaatvinden?
Zijn er nog mensen die de vrouw en evt. kinderen mee nemen dan weet ik namelijk of het voor hun leuk is om mee te komen.

Spaced

Senior Member
Ik heb ook even gestemd. Wel gewoon voor Utrecht (lekker dichtbij) gezien de dwaze hoeveelheid kilometers die ik door-de-weeks al rijd. Desalwelteplus zal bij een meeting in het verre-noord/oosten/zuiden de hoeveelheid kilometers mij niet weerhouden om toch te komen :)

Ik ben erg benieuwd.

Spaced

Senior Member
Qua data denk ik aan:

16 januari
23 januari
30 januari

Of is dat te kort dag voor veel mensen?

MarcoO2

Forumguru
Zal ook even van onze vrienden van Skodaweb afhangen, denk ik? Misschien dat DJNeo wat licht in deze duisternis kan laten schijnen?

Dat is wel erg kort dag

16 en 23 Januari moet ik werken.
Dus zou alleen op 30 Januari kunnen

Hebben jullie ook al een locatie in gedachte?

MarcoO2

Forumguru
Heren en Dames!

Skodaweb wil samen met Skodaforum en de Skodaclub een meeting opzetten.
Nu heb ik een paar vragen die ik graag van jullie beantwoordt wil hebben doormiddel van bijgevoegde Poll!

Willen jullie stemmen zodat wij gezamelijk een locatie kunnen bepalen waar deze meeting zal plaatsvinden!

Ik zie graag jullie reacties tegemoet!
Als ik de openingspost lees, is het (lijkt mij) niet de bedoeling dat we zelf een datum prikken. Lijkt mij dat dat bij DJNeo vandaan moet komen. Ik heb hem even een pm gestuurd met de vraag of er al meer bekend is. Als dat niet het geval is, kunnen we natuurlijk ook zelf een nieuwe meeting organiseren, alleen dan misschien in een eigen (nieuw) topic? Anders gaan dingen door elkaar lopen lijkt mij.

Lexris

Lid
Ik heb aangegeven, dat ik nog niet zeker weet of ik ga komen. Dit hangt af van datum en programma. De plaats als deze centraal in het land is, dan is dit wat mij betreft wel goed. Ik besluit pas wanneer alle bekend is. Ik wacht ook nog op de levering vanb mijn Fabia Greenline, die eind september is besteld

Spaced

Senior Member
30 januari lijkt mij prima. Hoop dat we een leuke meeting kunnen organiseren. Afstand boeit me niet zo, ook als ik iets moet organiseren o.i.d. ben ik daar best toe bereid. PM maar of anders via mail.

Ja vind dit geen slecht idee, maar laten we even afwachten of DJNeo nog met een reactie komt over wat de vrienden van skodaweb en skoda club willen.

DJNeO

Actief lid
okee... hier ben ik weer...
veel te druk geweest veel ellende aan de kop gehad en als klap op de vuurpijl van de week ook nog goed ziek geweest!

In ieder geval willen we uiteraard de meeting nog uitvoeren!

Januari is nog best kort dag vind ik daarom wil ik het eerste weekend van Februari voorstellen

We hebben dan dus 2 optie's
Zaterdag 5 Februari of Zondag 6 Februari

Het is even kijken wanneer het het beste uitkomt voor de meeste!
Ik zie graag de reacties komen!

EdK

Forumguru
Denk dat de eerste vraag bij de leden zal zijn, wat is de dagplanning (dus wat is er te zien en te doen buiten de Skoda's om !?
En de tweede zal wezen, wat wordt de lokatie aan de hand van de poll ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan