Gezamelijk Meeting WIE en WAAR? (Wat Volgt later)

Waar wil je dat de Meeting plaats vind en kom je ook?


  • Totaal aantal stemmers
    79
Status
Niet open voor verdere reacties.

DJNeO

Actief lid
Heren en Dames!

Skodaweb wil samen met Skodaforum en de Skodaclub een meeting opzetten.
Nu heb ik een paar vragen die ik graag van jullie beantwoordt wil hebben doormiddel van bijgevoegde Poll!

Willen jullie stemmen zodat wij gezamelijk een locatie kunnen bepalen waar deze meeting zal plaatsvinden!

Ik zie graag jullie reacties tegemoet!
 
Als Iedereen zo graag in zijn Skoda rijdt, als op dit forum beweerd wordt,
Vallen de centraal gelegen steden uiteraard af en kunnen alleen Middelburg,
Maastricht en Assen in aanmerking komen.:super:
 

DJNeO

Actief lid
Als Iedereen zo graag in zijn Skoda rijdt, als op dit forum beweerd wordt,
Vallen de centraal gelegen steden uiteraard af en kunnen alleen Middelburg,
Maastricht en Assen in aanmerking komen.:super:

Dan had je eigenlijk Maastricht moeten stemmen... geweldige stad!! :super:
 

EdK

Forumguru
Neem een plek met meeste animo in noorden, neem plek met meeste animo in zuiden
En dan in midden van ons mooie landje.

Laat noorden / zuiden in toerritvorm naar midden land rijden en organiseer daar iets voor allen !
 

Falcon

Donateur
Vaak is een locatie gebonden aan wat kwa programma zou willen gaan doen. Ik snap de poll daarom ook niet.

Daarnaast hebben de meetings van Skodaforum al aangetoond dat locatie voor de meeste mensen niet de belangrijkste factor is om te komen of niet.

Ook laat de poll nu al bepalen of ik ga komen of niet... dat is lastig te beantwoorden als er verder nog niks bekend is (datum, programma, tijden etcetra)..

Ik hoop dat je dit opvat als opbouwende kritiek.
 

EdK

Forumguru
Falcon houd je in, de vorige keer heb jij het met Nemo mogen organiseren en volgens mij naar volle tevredenheid van de 75 mensen die zijn gekomen.

Nu zijn andere mensen die het gaan organiseren en die doen dit op HUN manier.
Als je ze wil helpen laat ze dat dan per PB weten maar maak er geen open discussie van.
Dit is niet erg leuk voor de mensen die nu bezig zijn lijkt me zo !!

Ook dit is opbouwende kritiek naar jou toe !!
 

corsaar

Senior Member
Eerlijk gezegd ben ik niet zo gecharmeerd van een massa bijeenkomst.
Dus ik zie er niets in.
 

Falcon

Donateur
Ik ventileer mijn mening en de reden waarom ik moeite met de poll heb. Dus nee, ik zie geen reden om mij op 1 of andere manier in te houden.

En de opbouwende kritiek is een advies en zeker niet "de" guideline voor het opzetten van meetings.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik geloof dat ik ooit de eerste was met een Skodaforum meeting, maar liefst een stuk of 10 autoos waren er, er was geen programma of bijzonderheid.. Erg gezellig dus aantallen of inhoud is geen kritische succesfactor voor een leuke meeting.
 

Roel

Lid
Ik ben een keer naar de meeting (2008?) op een parkeerplaats in Houten (Utecht) geweest. zonder programma en met cola en koek in de kofferbak.
Gewoon lekker OH-en over onze auto's.

Een meeting in Duitsland lijkt me wel wat: lekker racen!!!!
 

VEEJAY

Forumguru
Ik ben een keer naar de meeting (2008?) op een parkeerplaats in Houten (Utecht) geweest. zonder programma en met cola en koek in de kofferbak.
Gewoon lekker OH-en over onze auto's.

Een meeting in Duitsland lijkt me wel wat: lekker racen!!!!

Was Nieuwegein :-). Kreeg zomaar de sleutels van een hagelnieuwe blauwe RS combi met chip te rijden van een forumlid die ik nooit eerder gezien/gesproken had. Mocht ff een rondje rijden! Weet niet meer wie het was...
 

Roel

Lid
Roel, ik heb mijn Silberpfeil ingeruild voor een S2 C , mag ik nu wel mee ?:winkie:

Ja dat weet ik, maar je S2C is ook al gechipt en gaat waarschijnlijk sneller dan de 236 op de teller van die van mij?

Maar natuurlijk mag je mee!!!!!:aangenaam:
 

DJNeO

Actief lid
terug on-topic!

even hier nieuw leven inblazen... ik weet zeker dat het skodaforum meer actieve leden hebben die nog kunnen stemmen!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan