Dus moest het merk toen tegen jou gezegd hebben “die kinderbeveiliging is niet meer leverbaar en je krijgt 300€ korting” had je je dan ook niet druk gemaakt en gewoon geaccepteerd … biedt geen toegevoegde waarde zo een kinderbeveiliging héJeetje dat je je zo druk kunt maken als mens over wel of niet elektrische ramen achter ....
…… En JA was mijn schuld, was vergeten de kinderbeveiliging in deur terug te zetten.....
Wat een kul. Toen ik vorig jaar oktober een nieuwe Octavia liet configureren en uitrekenen werd mij al verteld dat op een aantal modellen opties gingen vervallen. Waaronder de electrische raambediening op de achterportieren van o.a. de Scala… Stond toen nog niet zwart op wit maar werd al wel genoemd vanuit de dealer waar ik kwam.De elektrische ramen achter zijn er per april 2022 vanaf.
Heel begrijpelijk, zeker als je nu leest dat deze info al bekend was.Ik geloof je ook, maar weet even niet hoe ik dit hard moet maken richting dealer (dat ze het toen al hadden moeten weten, en met mij hadden moeten communiceren). Ik ben teleurgesteld en boos.
Kijk anders ook eens bij www.dasimport.nl. Prijzen incl. alle extra kosten voor hele jonge en ook nieuwe auto’s. Ook veel Škoda.In overleg met importeur is de dealer nu aan het zoeken naar een business edition.
Denk je werkelijk dat zij er dan mee zitten ???dan annuleer jij je auto en zij zitten ermee
Nou, vwb Mazda kan ik je uit je droom helpen: Zelf een nieuwe 2019 Mazda 3 gehad en heb nog geen enkele auto gehad die zóveel problemen had. Bizar. Dacht Japanse kwaliteit te krijgen maar niets was minder waar. Van ellende na 2,5 jaar maar afscheid genomen. Nooit een Mazda meer voor mij.@Tees
Ik spreek ook niet van "premium" merken, ik kan enkel zeggen dat wat ik van Japanse/Koreaanse merken hoor lees en zie doorgaans goed is, veel collega's van me rijden Toyota, Hyundai, Kia en dergelijke, en ookal hebben die ook wel eens wat aan de hand, het leid nooit tot stranden, dure onkosten of onoplosbare software issues, en heel vaak kunnen ze rekenen op de dealer die hen bijstaat. Wat ook opvalt is dat mensen die Japans rijden vaak Japans blijven rijden, en uiteindelijk uitwijken niet omdat het slechter geworden is, maar puur omdat ze wat anders willen.
............
Japanese en Koreaanse auto's staan niet voor niets wereldwijd aan de top qua betrouwbaarheidsonderzoeken. Dat niveau benaderd VAG in de verste verte niet.