derkskoda
Lid
Enkele maanden geleden begonnen met de oriëntatie van de opvolger van mijn huidige Octavia 2.0 TDI Business Edition.
Gekeken naar diverse auto's
- Toyota Avensis
- Opel Insignia
- Ford Mondeo
- VW Passat
Gekozen voor Skoda (net zoals een aantal jaren geleden) vanwege het feit dat je bij Skoda toch veel waar (lees uitrusting) voor je geld krijgt en de super fijne automaat DSG.
Veel getwijfeld over de kleur:
Platinum Grey
Mocca Brown
Van beide kleuren zijn vele foto's op internet, de beleving van beide kleuren verschilt per foto.
Uiteindelijk gekozen voor Mocca Brown, ben erg benieuwd!
Vanwege het feit dat ik wat minder kilometers ga maken dan voorheen en het voordeel op de aanschaf en bijtelling overgestapt van diesel naar benzine en parallel daaraan de overstap van handgeschakeld naar automaat.
Als uitrusting gekozen voor de complete Elegance BusinessLine.
Auto is zo compleet dat ik alleen het panoramisch schuifdak en de Mobridge carkit als optie heb genomen. Deze laatste werd aangeraden omdat deze beter overweg kan met de nieuwere telefoons. In mijn huidige O2 veel problemen gehad dus dat neem ik graag aan.
Volgende week krijg ik de indicatieve leverweek te horen. Ben erg benieuwd.
Gekeken naar diverse auto's
- Toyota Avensis
- Opel Insignia
- Ford Mondeo
- VW Passat
Gekozen voor Skoda (net zoals een aantal jaren geleden) vanwege het feit dat je bij Skoda toch veel waar (lees uitrusting) voor je geld krijgt en de super fijne automaat DSG.
Veel getwijfeld over de kleur:
Platinum Grey
Mocca Brown
Van beide kleuren zijn vele foto's op internet, de beleving van beide kleuren verschilt per foto.
Uiteindelijk gekozen voor Mocca Brown, ben erg benieuwd!
Vanwege het feit dat ik wat minder kilometers ga maken dan voorheen en het voordeel op de aanschaf en bijtelling overgestapt van diesel naar benzine en parallel daaraan de overstap van handgeschakeld naar automaat.
Als uitrusting gekozen voor de complete Elegance BusinessLine.
Auto is zo compleet dat ik alleen het panoramisch schuifdak en de Mobridge carkit als optie heb genomen. Deze laatste werd aangeraden omdat deze beter overweg kan met de nieuwere telefoons. In mijn huidige O2 veel problemen gehad dus dat neem ik graag aan.
Volgende week krijg ik de indicatieve leverweek te horen. Ben erg benieuwd.