Geen Safe Lock meer ?

aiva tco adoks

Forumguru
Net even getest

Als je 2x op de ab drukt(in de auto gezeten) gaat hij in safelock, Lampje in de deur knippert dan ook niet meer.
1x op en drukken en alles is weer vergrendeld.
 

nomad

Senior Member
Klopt ! Op de O2 van 2004-2010 moet het nog gewoon zitten.

Cool. Heb ook een AMS100 :D
 
Bij mij werkt het zo;

1. Als ik in de auto zit en ik druk op het knopje bij de handrem dan gaan de deuren op slot en kan ik vanbinnenuit met tweemaal trekken aan de deurontgrendelaar de deuren openen.
2. Als ik in de auto zit en ik gebruik de afstandbediening om te sluiten, kan ik van binnenuit niet meer openen alleen maar met de afstandbediening.
3. Als ik ga tanken druk ik twee maal op de afstandbediening en alle deuren en achterklep gaan op slot behalve het klepje van de tankdop.

Zo werkt het bij mij. :24:

Gegroet allemaal
 

nomad

Senior Member
Om nu te voorkomen dat iedereen gaat uitleggen hoe Safe Lock werkt:

Safe Lock is aanwezig op alle Octavia's vanaf bouwjaar 2004 tot ongeveer half 2010. Dat zijn dus de gewone en de Facelift modellen. Vanaf half 2010 tot nu in principe niet, tenzij ze in de fabriek niet hebben opgelet.
 

mr.dijk

Nieuw lid
Ik ga het eens bij mij uitproberen .. het staat in in ieder geval wel in mijn instructieboekje uitgelegd...
 

Antera

Donateur
Safe Lock is aanwezig op alle Octavia's vanaf bouwjaar 2004 tot ongeveer half 2010. Dat zijn dus de gewone en de Facelift modellen. Vanaf half 2010 tot nu in principe niet, tenzij ze in de fabriek niet hebben opgelet.

Ook aanwezig op mijn 2002 model :-)
 

PizzaPieter

Forumguru
Oude post reply.
In mijn O3 boekje staat de safelock functie nog beschreven, maar hij doet t niet. Krijg m niet aan de praat.

Zit deze functie er gewoon niet meer op? Mijn oude VW 3BG had hem wel en dat vond ik fijn. Was blij hem gevonden te hebben, maar hij doet t niet.

Iemand?
O3 2014 Ambition BL

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
 

LdN

Forumguru
Mijn O3 van 2013 had het ook niet, maar de functie staat wel beschreven in het manual.
De laatste zin van het item zegt denk ik alles
upload_2019-8-16_21-1-48.png
Dus vermoedelijk niet voor NL
 

Canon-Eye

Forumguru
Tsja je mag in je onderschrift toch zetten wat je wil !!??:pieker::jaja::deuk:
In een post niet, dan? :pieker:

Qua impact maakt het natuurlijk geen r*** uit of die overbodige "Verzonden vanaf"-kreet in de tekst dan wel 3cm lager in de handtekening staat. De eerste week of zo was het nog wel een soort van grappig, als statement.
Maar da's alweer een heel tijdje geleden... :pardon:
 

EdK

Forumguru
Heren laten we gewoon weer :ot: gaan.....

En ik ga het niet uitleggen, word toch niet begrepen....
En geen zin in dagen discussies hierover...:pieker::pardon:
 
Bovenaan Onderaan