Sorry dat ik dit onderwerp ook op een verkeerd topic gezet heb. Kan het niet verwijderen.
Inmiddels heb ik de Karoq 5 maanden en zo langzamerhand is mijn vertrouwen in deze auto tot bijna 0 gedaald. Eerst het portierslot kapot. Vervangen onder garantie. Nu zit ik in Kroatië op vakantie weer zonder auto. Bij het starten regelmatig de melding in rood
Stop de motor onmiddellijk geen oliedruk. Een flink rammelend geluid onder de motorkap. Na een paar keer starten doet ie het dan weer normaal. In ieder geval voor mij geen situatie om met de caravan er achter met een gerust hart naar huis te rijden. Nu is de auto na bemiddeling van de Mobiliteitsservice weggesleept naar de garage en zitten we zonder. Nog geen vervangend vervoer. Na 3 dagen ook nog geen diagnose van de garage. Afwachten dus. Zelf denk ik dat de filter van de oliepomp verstopt zit. De auto had 12000 km gereden in 3 jaar. Ik heb er nu in 5 maanden al weer 14000 km meer mee gereden dus ik denk dat de motor aardig aan het poetsen geslagen is en veel vuil de filter onder in het carter verstopt heeft. Of heeft iemand een andere suggestie?
Citeer
Inmiddels heb ik de Karoq 5 maanden en zo langzamerhand is mijn vertrouwen in deze auto tot bijna 0 gedaald. Eerst het portierslot kapot. Vervangen onder garantie. Nu zit ik in Kroatië op vakantie weer zonder auto. Bij het starten regelmatig de melding in rood
Stop de motor onmiddellijk geen oliedruk. Een flink rammelend geluid onder de motorkap. Na een paar keer starten doet ie het dan weer normaal. In ieder geval voor mij geen situatie om met de caravan er achter met een gerust hart naar huis te rijden. Nu is de auto na bemiddeling van de Mobiliteitsservice weggesleept naar de garage en zitten we zonder. Nog geen vervangend vervoer. Na 3 dagen ook nog geen diagnose van de garage. Afwachten dus. Zelf denk ik dat de filter van de oliepomp verstopt zit. De auto had 12000 km gereden in 3 jaar. Ik heb er nu in 5 maanden al weer 14000 km meer mee gereden dus ik denk dat de motor aardig aan het poetsen geslagen is en veel vuil de filter onder in het carter verstopt heeft. Of heeft iemand een andere suggestie?
Citeer