Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goedenavond even terug komen op mijn vorige vraag cq discussie de radiateur aan voorzijde zat verstopt dit waarschijnlijk gekomen na aftappen koelvloeistof. Maar volgende probleem of begin probleem dat de uitblaastemperatuur nog niet warm is blijft lauw? Monteur komt terug om dit te onderzoeken geheel kosteloos. Iemand nog suggesties?
Suggestie is om te onderzoeken of de aan én afvoerleiding van de kachelradiator warm worden.
Zo nee, dan stroomt er geen warm water door de kachelradiator en is het bijna onmogelijk dat er warme lucht uit ventilatierooster gaat komen (lauw op zn hoogst)
Oké nee uitstroom blijft lauw geen 60graden zeg maar. Je bedoelt de stand van stelmotor? En grote radiator was na gescheurd silica zakje en aftappen aan het ligt gekomen.
Warm / lauw / heet ..................
Tsja heerlijke termen die voor een ieder weer anders word ervaren ( wel / geen eelt op de handen )
Ga eens meten met een warmtebeeld camera zodat je werkelijke temperatuur verschillen ziet in een leiding / radiator etc...
Zoals met elektra ook vaan word gezegd dat "meten is weten "gaat dit hier ook op !!
Kun je gewoon per dag huren als je het niet in huis hebt !!
Zelf ook geen hoor, maar kan als moet lenen op werk en anders zou ik het ook huren
Maar een beetje garage heeft deze ook liggen als ze zich garage willen noemen...
Warmtemeter / IR thermometer whatever @Tees
Gaat er om dat je ziet / meet wat de temps zijn dan met begrippen te gaan schermen van koud / lauw / warmer / heet en shit heb me hand verbrand....
Voelen is lekker maar om zo een probleem op te lossen ......tsja
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.