Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog vraagje over waterpomp . Als die kapot was had ik toch veel eerder problemen met temperatuur van koelvloeistof moeten hebben? Kan het ook zijn dat koelvloeistof pomp defect is ?
Kan zijn dat waterpomp vorige week gestorven is, kán, maar gelet op sommige antwoorden en vragen zou ik een goeie garage bezoeken en niet een aan huis monteur die weggaat zonder de klus af te maken
Oke, doe wat goed voelt, maar laat iemand je helpen die weet wat ie doet. Heb je vertrouwen in hem of had je gedacht het vandaag zelf wel even op te lossen?
Nee wel vertrouwen in hem maar hij baalde ook vooral dat die foutcode er kwam maar na rondje rijden die melding was verdwenen .Dus goede hoop uiteindelijk bleef de verwarming dus koud hier komt ie voor terug dus
Maar foutcode bleek dus vrijdag aanwezig na montage thermostaat en radiator toen ging die rijden en kwam terug bij mij toen was code verdwenen vertelde hij vanmiddag pas ? Hij komt maandag of dinsdag weer naar mij toe
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.