Foutcode

Tees

Donateur
In welke module(s) staat deze foutcode?

Verder eens met @hemi24 dat als de fout persistent is, er ergens een probleem in de bedrading of een stekker zit. Maar volgens mij zitten er niet zoveel modules aan de bijrijderskant in het dashboard, dus vraag me af wat je allemaal los hebt gehad?

Tees

Donateur
Accu los gehad dan? Dan kan t namelijk ook nog een zekering zijn, soms wil er wel een piekspanninkje ontstaan daardoor waar een zekering die al niet zo lekker meer is net eraan gaat.

Maar de module die deze fout geeft (en soms zijn het er twee: de verzender en de ontvanger) zou al meer informatie moeten opleveren.

PizzaPieter

Donateur
Wat heeft monteur wèl al gedaan?
Is de radiateur vervangen en de koelvloeistof bijgevuld?
Is de koelvloeistof vernieuwd (dus oude eruit, nieuwe erin)? Is er net zoveel ingegaan als eruit kwam?
Dikke kans dat er nog heel veel lucht in de leidingen zit die eruit gaat door heel lang stationair te draaien, in de slangen te knijpen (circulatie) en zo stukje bij beetje alles vol.vloeistof laten lopen.

Als er geen vloeistof maar lucht in de kachelradiator zit en er zitten bellen in het systeem, komt de warme vloeistof niet in je kachelradiator en dus ook geen warme lucht

PizzaPieter

Donateur
In deze post https://www.skodaforum.nl/forum/i/verwarming-seat-leon-5f.52388/post-1110909

Staat dit stukje: "Kvs vullen totdat er tankje volzat, auto gestart en zorgen dat tankje vol bleef, terwijl ik op allerlei slangen kneep om de bubbels eruit te krijgen. Toen motor was warm was heeft schoonpa de motor op 2000min- laten draaien en kneep ik nog lekker verder. Regelmatig dikke bellen uit expansievat.
Uiteindelijk evenveel kvs erin gestopt als eruit kwa (30min werk), maar kachel werd niet warm .
Onderplaat gemonteerd, opgeruimd en afwachten

Idee was namelijk om met auto te gaan rijden en laatste bubbels eruit te krijgen, maar dat gebeurde al toen ik hem van de brug reed, want ineens plopperdeplop kwam er warme lucht. Lekker!"

Bovenaan Onderaan