Foto's Superb Combi 2.0 TSI Elegance Businessline

___JC___

Forumguru
Mooi ding hoor, 4 uitlaatjes staan m goed, dak erg mooi. Die hout inleg vind ik minder mooi moet ik zeggen en de velgen mogen best wat dikker toch?

Mooie auto!! Maar wat zit er in het dak (binnenkant) op de laatste foto? Een soort handgreep? Ik heb ook een combi, maar dit heb ik nog nooit gezien.

RayDelft

Forumguru
Mooie auto!! Maar wat zit er in het dak (binnenkant) op de laatste foto? Een soort handgreep? Ik heb ook een combi, maar dit heb ik nog nooit gezien.

Nee, het dak staat open en is van voor naar achteren genomen. Je ziet de handgreep van het rolgordijn dat boven de kofferbak zit.

Super chique wagen Ray! Daar kun je mee 'voor de dag' komen. Jij hebt het ivory interieur en ik moet het straks doen met een grijs interieur (incl. leer), dus ben benieuwd hoe dat zal staan. In ieder geval kan ik nu écht niet meer wachten tot ik de auto in ontvangst mag nemen...

RayDelft

Forumguru
Super chique wagen Ray! Daar kun je mee 'voor de dag' komen. Jij hebt het ivory interieur en ik moet het straks doen met een grijs interieur (incl. leer), dus ben benieuwd hoe dat zal staan. In ieder geval kan ik nu écht niet meer wachten tot ik de auto in ontvangst mag nemen...

Je zult zien, het is genieten, en steeds ontdek je weer nieuwe snufjes.

mikehotel

Actief lid
@RayDelft:
Mooie auto met een herkenbaar interieur! Alleen was die in het zwart met 18" velgjes nóg mooier geweest;).

RayDelft

Forumguru
@RayDelft:
Mooie auto met een herkenbaar interieur! Alleen was die in het zwart met 18" velgjes nóg mooier geweest;).

En zo heeft ieder zijn eigen voorkeur en blijft de handel in leven. Anders reden we allemaal in hetzelfde merk en dezelfde kleur.:smirk:

RayDelft

Forumguru
Ik bedoel de handgreep rechtsbovenin het dak op de foto, niet de weerspiegeling via het dak. Bij mij zit deze er niet. Zie wel dat de bolling bij mij op die plek groter is, doordat mijn 'plafond' hoger is door het ontbreken van het panaramadak....Maar wat deze 'handgreep' is??

Als ik begrijp wat je bedoelt; dat is de uitsparing waarin het bagagenet ingehaakt wordt.
Bedoel je dat? Helemaal achter in.

@RayDelft
Ahhh...thanks! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Maar dat is meteen de verklaring waarom ik dat niet heb, ik heb ook geen bagagenet. Is dit dan het net voor de afscheiding tussen de achterbank en de 'kattenbak'? Als het is om bagage vast te houden zit deze wel hoog zeg...of hoe werkt zo'n ding?

RayDelft

Forumguru
@RayDelft
Ahhh...thanks! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Maar dat is meteen de verklaring waarom ik dat niet heb, ik heb ook geen bagagenet. Is dit dan het net voor de afscheiding tussen de achterbank en de 'kattenbak'? Als het is om bagage vast te houden zit deze wel hoog zeg...of hoe werkt zo'n ding?

Het zit keurig opgerold in een constructie net als de bagageafdekhoes. Je ziet er niks van. Het verdwijnt achter een klepje. Ik heb het besteld om de honden op hun plaats te houden.
Het valt me op dat ook dat detail weer zo fraai is geconstrueerd door Skoda.

Cordoba

Forumguru
Ik heb de koppelkromme van ATB gezien en die loopt mooi. Maar het gaat me om de garantie. Ik vetrouw JD en die is bovendien goedkoper, maar ik wil geen gezeur als er onverhoopt iets zou zijn.

Je kunt ook even contact opnemen met JD: ik weet dat ze voor bijvoorbeeld Seat samenwerken met bepaalde dealers, die dan de garantie overnemen, mogelijk dat ze ook zo'n samenwerking met een Seat-dealer hebben. (Hier in de buurt zit bijv. een bedrijf dat dealerschappen heeft voor VW/Audi/Seat dat dit doet, mogelijk willen ze dit voor je Skoda ook doen)

Auto ziet er fraai uit, maar het licht gekleurde leer zou ik niet durven: bang dat het na verloop van jaren lelijk/vies/beschadigd wordt, en bij een donkere kleur valt dat net iets minder op.

Bovenaan Onderaan