Mooie auto!! Maar wat zit er in het dak (binnenkant) op de laatste foto? Een soort handgreep? Ik heb ook een combi, maar dit heb ik nog nooit gezien.
Super chique wagen Ray! Daar kun je mee 'voor de dag' komen. Jij hebt het ivory interieur en ik moet het straks doen met een grijs interieur (incl. leer), dus ben benieuwd hoe dat zal staan. In ieder geval kan ik nu écht niet meer wachten tot ik de auto in ontvangst mag nemen...
Nee, het dak staat open en is van voor naar achteren genomen. Je ziet de handgreep van het rolgordijn dat boven de kofferbak zit.
@RayDelft:
Mooie auto met een herkenbaar interieur! Alleen was die in het zwart met 18" velgjes nóg mooier geweest.
De laatste. Panoramadak Bekijk bijlage 19319
Ik bedoel de handgreep rechtsbovenin het dak op de foto, niet de weerspiegeling via het dak. Bij mij zit deze er niet. Zie wel dat de bolling bij mij op die plek groter is, doordat mijn 'plafond' hoger is door het ontbreken van het panaramadak....Maar wat deze 'handgreep' is??
@RayDelft
Ahhh...thanks! Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Maar dat is meteen de verklaring waarom ik dat niet heb, ik heb ook geen bagagenet. Is dit dan het net voor de afscheiding tussen de achterbank en de 'kattenbak'? Als het is om bagage vast te houden zit deze wel hoog zeg...of hoe werkt zo'n ding?
Ik heb de koppelkromme van ATB gezien en die loopt mooi. Maar het gaat me om de garantie. Ik vetrouw JD en die is bovendien goedkoper, maar ik wil geen gezeur als er onverhoopt iets zou zijn.