Foto's Meeting Vepreda Spijkenisse

Gieliovd

Forumguru
Kan ik alleen bevestigen, heb ze ook....
Als ik er de gelegenheid voor krijg ga ik het zeker doen!

Ik heb al eens vaker gepost dat ik het gevoel een beetje heb om "op" de stoelen te zitten. In mijn auto valt het nu ik er wat vaker in rijd, achteraf best mee.

Wat ik wel mis, is een lendensteun! De onderrug mist steun.

De stoelen zitten eigenlijk best goed en bieden ook wel steun. Als ik de rug rechterop zou zeggen zou ik nog meer steun krijgen. Ga ik morgen eens proberen.

Bij mijn vader zijn RAV4 met leder, daar zit je pas OP, en enorm te glijden. Dat is serieus een drama.

Ik zit te denken om in mei naar Polen te rijden, dan kan ik de auto eens een goede test geven op de Autobaan, en kijken wat mijn rug vind van de stoelen.

In mijn Micra was ik KAPOT! op 2/3 van de reis, ik heb 2 handdoeken achter mijn rug moeten proppen om het te overleven. Vervolgens kwam het probleem dat als ik mijn voet een tijdje stilhield op het gas, deze bij een volgende beweging zo enorm veel pijn veroorzaakte dat ik de auto bijna op de vluchtstrook moest gooien. En ik ben niet kleinzerig.

Zucht, had ik de Fabia toen maar al gehad... Cruise control op de autobaan, alle ruimte voor mijn troep achterin... stilte, wegligging....
 
zozo zijn we weer.
was wel gezelig in spijkernisse.
alleen beetje jammer weer van de file op de trug weg maar ja die nemen we dan maar op de koop toe :)

gr jeroen
 

Red Devil

Actief lid
zozo zijn we weer.
was wel gezelig in spijkernisse.
alleen beetje jammer weer van de file op de trug weg maar ja die nemen we dan maar op de koop toe :)

gr jeroen

:ot:vergeet de file halvewege ook niet;) daar stond een lesauto stil, met daar achterop nog 3 auto's..
leerling zal wel plots de rem hebben ingedrukt ipv gas of koppeling
 

Fabia

† In Memoriam
:ot:vergeet de file halvewege ook niet;) daar stond een lesauto stil, met daar achterop nog 3 auto's..
leerling zal wel plots de rem hebben ingedrukt ipv gas of koppeling

Toch een kwestie van te weinig afstand houden en zeker bij een lesauto kan je vanalles verwachten.
 

Exciter

Administrator
Ik ben met de Fabia in twee dagen naar Cacak nog ergens onder Belgrado gereden, en dan weer in twee dagen terug. Ik was niet eens moe...

Lang leve het sportpakket...
 

Fabia

† In Memoriam
Zo, die zilveren fabia HB met zwart dak is mooi! :D Hoe kan je die combi bestellen...?

Hoe bedoel je, met een dak in een andere kleur. Dat is helaas niet mogelijk vanwege de lijn van de Combi. De dealer in Spijkenisse vertelde dat ons.
 

Wallie

Lid
Hoe bedoel je, met een dak in een andere kleur. Dat is helaas niet mogelijk vanwege de lijn van de Combi. De dealer in Spijkenisse vertelde dat ons.
Ja, maar zo en zo in 't zwart het dak... doet hij dat zelf of via skoda? Want op de optielijst kan je alleen een wit dak krijgen... en zwart is toch een stuk mooier! :)
 

Hetzer

Forumguru
Nee dat doen ze bij Vepreda dus zelf in hun spuiterij, voor 400 euro het dak en spiegels op een nieuwe Fabia-2 HB, je kunt ook kiezen voor welke andere kleuren combinatie.
 

van_der_P

Senior Member
Nee dat doen ze bij Vepreda dus zelf in hun spuiterij, voor 400 euro het dak en spiegels op een nieuwe Fabia-2 HB, je kunt ook kiezen voor welke andere kleuren combinatie.

Is een koopje via Skoda kost dat 670 euro, en dan alleen wit. En het is ook nog i.c.m. met bepaalde exterieurkleuren.
 
Bovenaan Onderaan