foto album Octavia

Heren en eventueel verdwaalde dames;

Hoe kom ik nu bij de foto's van dit fotoalbum Skoda Octavia? Ik heb al eens zitten zoeken maar nu geef ik het op. Hoor graag waar ik die mooie plaatjes kan bekijken!

Groeten,
Coen Bok
 

Bart_G

Lid
Rechtsboven in je scherm op 'directe acties' klikken, naar 'social groups' en dan naar het Octavia album.
 

Spaced

Senior Member
@sitechris
Ik heb het slechts sporadisch in het serieus donker kunnen proberen, maar ik merk nu al dat je met xenon gewoon eerder wordt gezien (mensen gaan sneller aan de kant op de snelweg), dus de investering is het voor mij al dubbel en dwars waard geweest!!
 
Bedankt. Toch mis ik nog een paar mooie foto's van een O2 FL Elegance in satin-grey. Kan ik zelf wel iedere dag naar kijken maar dat wil ik jullie niet onthouden. Zal binnenkort eens de camera hanteren.
 

Jochie

Lid
Staat een haaievin van VW op. Radio ontvangt toch wel een pak minder hier. Voor mij persoonlijk, ik gebruik de radio nooit als ik alleen rijd. Met het gezin staat deze altijd wel op. Maar in de garage hebben ze hun contactpersoon van radio's en gps systemen aangesproken en die gaat nu kijken voor dit probleem op te lossen. Kabel maken met een antenne erin en die gaan we dan ergens wegsteken zodat deze niet zichtbaar is, maar toch goed signaal kan geven.
Alleen al maar voor de looks in het geweldig.
 

Luke

Forumguru
Is me opgevallen; niemand heeft het interieur met lichtgrijs onderaan genomen. Ikzelf vind dat nog steeds mooi en sportief, maar heb het niet genomen na advies van de dealer. De zei dat het heel snel vies wordt en dat het interieur er dan heel plastiekerig uitziet...
 
foto van leren bekleding

Ik vraag me af of er iemand is die een foto heeft van zijn Octavia met cognac kleurige leren bekleding... Ik twijfel namelijk tussen de volgende combinaties

Black Magic -> cognac kleurig leer
Antrachite Grey -> ivory kleurig leer
 

EdK

Forumguru
wat betreft de ivory en in real bekijken zou je contact met Wasmachineman op kunnen nemen of in zijn fotoboek kunnen kijken
En in echt zit dat er erg gelikt uit
 

vrucht

Lid
Ik vraag me af of er iemand is die een foto heeft van zijn Octavia met cognac kleurige leren bekleding... Ik twijfel namelijk tussen de volgende combinaties

Black Magic -> cognac kleurig leer
Antrachite Grey -> ivory kleurig leer

Ik stond zelf ook voor dezelfde keuzen, maar op het laatste moment toch veranderd.
Ik heb gekozen voor Antrachite Grey met amaretto leer. Het leerinbouw station zei "dat ivory leer alleen voor mensen is die niet meer hoeven werken en geen "rozijneneters" op de achterbank hebben". Ook geven nieuwe (spijker)broeken af op het zeer lichte leer.
Daarom werd mij aangeraden ammaretto leer te nemen, zie je haast geen vlekken op.

kijk eens op: http://www.lederinbouwnederland.nl/
daar hebben ze een foto gallerij.

Helaas is mijn auto nog in bestelling, anders kon ik wel wat foto's uploaden.
 

mlaven

Lid
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen foto's kan zien? Alsof hij geen enkele foto kan vinden/laden....
 

hemi24

Forumguru
Gebruik je Internet Explorer? Dan is dat waarschijnlijk het probleem (sinds update server van het forum is dit nog niet gefixed)
 
Bovenaan Onderaan