foto album Octavia

Tallguy

Forumguru
@allen: Laten we ophouden met op elkaar te reageren en daar een punt achter zetten.

Dit topic ging over het fotoalbum voor de Octavia (2)...daar zijn inmiddels al foto's in geplaatst omdat het daar zo 'eenzaam' was :)
Misschien dat meerdere mensen ook hun foto's daar willen plaatsen? Dan krijgen we een mooie verzameling daar.
 

MarcoO2

Forumguru
Zo, ben lid geworden van de group, zal er later nog wel foto's inzetten.

@ Kensei: misschien nog even het topic opschonen? Niet als censuur, maar omdat je dit anders altijd als vervuiling in het topic zult houden.
 

cvegreen

Forumguru
Marco , heb zelf mijne rommel opgekuist . :grin:
Het is inderdaad mooier als de rommel eruit is , iedereen heeft tijd gehad om te kunnen lezen en mag dus opgeruimd worden.
 

EdK

Forumguru
:ot:alleen vreemd CVEgreen dat je me bericht opgekuist hebt ( terecht of onterecht ) maar ik nog steeds zie dat ik een bericht in dit topic heb staan !
Dus ergens heb je iets vergeten of fout gedaan ! :ot:
 

O2_1.2TSI

Actief lid
Hey, hey, hey,

Oproep of meer forumleden hier hun foto's willen plaatsen.
Vind het erg handig om keuzes als kleur, velgen, sunset enz. eenvoudiger te maken! :cool:

:icon_smile_question Kan één van de mod's dit draadje misschien bovenaan "vastprikken"?
.
.
 

blokj

Nieuw lid
Afgelopen woensdag de auto opgehaald.
De eerste 500 km staan op de teller. Heerlijke auto.
Alvast een paar foto´s toegevoegd. (Zwart en grijs leder)
 

blokj

Nieuw lid
Afgelopen woensdag de auto opgehaald.
De eerste 500 km staan op de teller. Heerlijke auto.
Alvast een paar foto´s toegevoegd. (Zwart en grijs leder)
 

blokj

Nieuw lid
@ Wasmachineman.

Jazeker bevalt de DSG. Schakelt mooi vloeiend en gevoelloos.
Echt een aanrader.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik ben heel erg benieuwd. Kan eigenlijk niet meer wachten.
Ik hoop alleen dat die DSG nog wat goedkoper wordt de komende jaren. Moet wel want als het aanbod omhoog gaat dan mag de prijs omlaag !:xyxthumbs:
 

Jerry

Nieuw lid
foto octavia

ziezo, hier een fotootje van mijn octavia combi, het is de 1.6 CRTDI, zwart met achteraan getinte ruiten
zaliga auto om mee te rijden
 

Bijlagen

  • IMGP7887.jpg
    IMGP7887.jpg
    18 KB · Weergaven: 360

Luke

Forumguru
Ziezo, eventjes moeite gedaan om fotootjes op de juiste plaats te zetten. Mooie verzameling al! :super:
 

Spaced

Senior Member
Blijft leuk om op de tijd eens doorheen te bladeren. Grappig om te zien hoe iedereen z'n auto op zijn manier aankleed.
 

Spaced

Senior Member
Moet overigens wel zeggen dat xenon wel een bak meer licht geeft dan die standaard gloeiende spijkers die je anders krijgt als koplamp. Vanavond even wat foto's geschoten. Helaas was de zon al weg, dus e.e.a. is vrij donker geworden:

Dagrverlichting:

full.jpg


Mist + Xenon (heb ik persoonlijk nooit aangehad, nu even samen aan voor de foto):

full.jpg
 

hemi24

Forumguru
Mooie plaatjes van spaced, weet nu wat die eekhoorn moet hebben doorgemaakt de afgelopen week...

Je hebt ook een beetje hard gereden in de regen, zo te zien aan de streepjes op het chroom boven de grille... ;)
 
Bovenaan Onderaan