woutur
Lid
Omdat ik een betrouwbare en up-to-date flitspaaldatabase in mijn nieuwe auto wilde hebben ben ik aan de slag gegaan. Ik heb een kant-en-klaar pakketje gemaakt voor flitsers in Europa, het is een geconverteerd bestand van 2014. Dit heb ik gedaan via de duitse Volkswagen site. Dit bestand hoeft alleen uitgepakt worden op een lege SD-kaart.
Vervolgens stop je de SD-kaart in de auto, kies via Navigatie of Systeem voor een software update en de Columbus MIB vindt de bestanden automatisch.
Om ze te tonen moet je ze aanvinken in de Setup van Navigatie: de POI categorie heet Flitspalen.
Elke flitspaal wordt met een rood logo getoond.
Te downloaden via deze link
Mocht je deze installeren, laat dan een like achter
Weet ik hoeveel mensen ik blij gemaakt heb.
Het bestand is getest met mijn Skoda Octavia 3, Elegance Business met een Columbus MIB.

Vervolgens stop je de SD-kaart in de auto, kies via Navigatie of Systeem voor een software update en de Columbus MIB vindt de bestanden automatisch.
Om ze te tonen moet je ze aanvinken in de Setup van Navigatie: de POI categorie heet Flitspalen.
Elke flitspaal wordt met een rood logo getoond.

Te downloaden via deze link
Mocht je deze installeren, laat dan een like achter

Het bestand is getest met mijn Skoda Octavia 3, Elegance Business met een Columbus MIB.