@Arjan, jou dealer kan dat voor jou regelen 8 euro!!!!!!!!!!! ik regel het voor je voor 80 euro ;-)
VEEJAY Forumguru 7 mei 2005 #21 @Arjan, jou dealer kan dat voor jou regelen 8 euro!!!!!!!!!!! ik regel het voor je voor 80 euro
A Arjen Actief lid 7 mei 2005 #22 Dan ga ik maar weer eens een auto kopen bij de dealer /forum/images/graemlins/wink.gif Ik dacht dat de eigen dealers dat niet deden. Blijkbaar verkeerd gedacht.
Dan ga ik maar weer eens een auto kopen bij de dealer /forum/images/graemlins/wink.gif Ik dacht dat de eigen dealers dat niet deden. Blijkbaar verkeerd gedacht.
A Arjan72 Lid 20 mei 2005 #23 Re: 1e bericht En gelukkig gebeurt er nu van alles op het forum. Goede keuze van jullie geweest om het forum voor ons te maken!
Re: 1e bericht En gelukkig gebeurt er nu van alles op het forum. Goede keuze van jullie geweest om het forum voor ons te maken!
blackczech Actief lid 10 jun 2005 #24 Re: 1e bericht Dees is goed forum spijtig dat er weinig Belgen opkomen he !! Grtzzzzzz
blackczech Actief lid 10 jun 2005 #25 weet er iemand of er een schaalmodel bestaat van de Fabia RS ??? Sorry voor de off topic!
Exciter Administrator 5 sep 2005 #27 Re: 1e bericht /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif Waarom?
Re: 1e bericht /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif Waarom?
Karstieman Forumguru 5 sep 2005 #28 Re: 1e bericht volgende bericht dan maar.. /forum/images/graemlins/smile.gif
Karstieman Forumguru 5 sep 2005 #30 Re: 1e bericht Da's wel zo aardig van Veejay /forum/images/graemlins/473.gif
Bothje Heel gewoon lid 16 jan 2010 #31 Exciter zei: Dit was hem trouwens, heb er nog een foto van moeten maken voor de TPG Post (dan weet je gelijk, wat er speelt...hi hi) Klik om te vergroten... Bothje zei: Nog even wat geknutseld en de oude hanger (ook mooi, van de dealer) van de sleutel af en de nieuwe er aan.... Klik om te vergroten... :xyxthumbs: Er was dus nog zo een uniek exemplaar.......
Exciter zei: Dit was hem trouwens, heb er nog een foto van moeten maken voor de TPG Post (dan weet je gelijk, wat er speelt...hi hi) Klik om te vergroten... Bothje zei: Nog even wat geknutseld en de oude hanger (ook mooi, van de dealer) van de sleutel af en de nieuwe er aan.... Klik om te vergroten... :xyxthumbs: Er was dus nog zo een uniek exemplaar.......
P PC-fre@k Banned 25 jan 2011 #32 dat was dus ook nog de tijd waarin je met een big smile achter je scherm andermans posts zat te lezen Mooi stukje historie!
dat was dus ook nog de tijd waarin je met een big smile achter je scherm andermans posts zat te lezen Mooi stukje historie!