Feestje?

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Re: 1e bericht

Gefeliciteerd met je forum !! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Re: 1e bericht

Iedere dag kom ik ff kijken, maar er gebeurt maar weinig! /forum/images/graemlins/grin.gif Of gebeurt er heel veel op de achtergrond?
 

Exciter

Administrator
Re: 1e bericht

Er gebeurd inderdaad even niet veel, ik ben heel erg verkouden. Kan amper zien, wat er op het scherm staat...
 

Exciter

Administrator
Re: 1e bericht

Ok, de zieke dagen zijn over, en nu is er inmiddels wel heel veel gebeurd. Het forum heeft een nieuwe jasje, er zijn wat bugjes weggewerkt, we hebben de eerste leden mogen verwelkomen, en, belangrijk, ook de eerste berichten zijn geschreven.

Geweldig!!!

Nogmaals mijn dank aan Pasqual voor de technische ondersteuning en aan allen voor het erbij zijn...

Juppie!!!

Nog iemand een glasje champagne? /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Re: 1e bericht

gefeliciteerd met jullie forum.
het ziet er gezellig uit, en ik hoop dat het aantal leden zich spoedig zal verhogen.
want er zijn genoeg skoda liefhebbers in nederland.

succes ermee, en de groeten van klaas.
 

Exciter

Administrator
Re: 1e bericht

Bedankt, Klaas,

en een kleine opmerking:

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
met jullie forum

[/ QUOTE ]

Nee, Klaas, het is jullie forum. Van de leden, voor de leden. Want als ik hier alleen zit, wordt het niets! /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Exciter

Administrator
Ja,

ik wou het niet missen, ben vandaag veel online.

Zojuist heeft Arjen een lidmaatschap hier aangevraagd, en daarmee is hij de 100ste lid van Skodaforum.nl /forum/images/graemlins/laugh.gif

Arjen krijgt van onze club een Skoda logo sleutelhanger, vast wel een uniek stuk in Nederland, want dit stuk wordt voor hem geimporteerd rechtstreeks uit Tsjechie! /forum/images/graemlins/wink.gif

Wat zijn wij hier, achter de schermen toch blij, dat het hier op zo'n kort termijn (sinds 12.december 2004) zo lekker begint te leven. De er in gestoken moeite, tijd en geld beginnen in iedergeval wat vruchten af te werpen.

Nooit hadden wij gedacht, dat wij over 2,5 maand zo ver zullen zijn.

Iedereen hierbij dus bedankt voor de bijdragen en ga vooral zo door!

groetjes,

het Skodaforum.nl team.

P.S. heeft iemand mijn champagne glas gezien? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Roald

Nieuw lid
Gefeliciteerd met de honderd leden,

gr Roald

(Kunnen we als lid al korting krijgen op onderhoud ect /forum/images/graemlins/grin.gif)
 

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
(Kunnen we als lid al korting krijgen op onderhoud ect )


[/ QUOTE ]

Was dat maar waar, was ik de eerste aan de deur.
Maar, wie weet, als we zo doorgaan, misschien kunnen we later iets regelen met de dealers? /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Roald

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
(Kunnen we als lid al korting krijgen op onderhoud ect )


[/ QUOTE ]

Was dat maar waar, was ik de eerste aan de deur.
Maar, wie weet, als we zo doorgaan, misschien kunnen we later iets regelen met de dealers? /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Is dit forum al bekent bij de importeur?

Het zal wel mooi zijn met korting, doe maar ff 100 nieuwe Octavia's met korting........... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Mooiste zou zijn eigen stickers.... zo'n mooie raamstreamer of een kleine onder de kentekenplaat.
Als het om korting gaat dan graag bij Milotec /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Arjen

Actief lid
Afgelopen week heb ik, als het 100ste lid, de Tjechische Skoda sleutelhanger mogen ontvangen.

Hiervoor wil ik Exciter, en iedereen die deze prachtige site mogelijk maakt, hartelijk bedanken.

De sleutelhanger bestaat uit het Skoda-embleem (zo'n 1,5 cm doorsnede) die ronddraait in een ovalen frame van verchroomd metaal. Als Skodarijders kunnen jullie alleen maar jalours zijn op deze wannahave.

En gezien de moeite die Exciter heeft gedaan om deze sleutelhanger uit Tjechie op te halen (zie onder 'off topic', het draadje 'heb een hert gered') wordt het item alleen maar waardevoller. En daarbij doe ik niet eens verslag van de rol die TPG heeft gespeelt in het bezorgen van de sleutelhanger.

Nogmaals hartsikke bedankt namens een zeer trotse en enthousiaste skodarijder.
 

Exciter

Administrator
/forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif

Bedankt...
 

Exciter

Administrator
Dit was hem trouwens, heb er nog een foto van moeten maken voor de TPG Post (dan weet je gelijk, wat er speelt...hi hi)
 

Bijlagen

  • 1067-DSCF0114.JPG
    1067-DSCF0114.JPG
    36,6 KB · Weergaven: 35

higgy

Forumguru
Patser!
(Hebbehebbehebbe, waarom zet je geen service voor ons op? /forum/images/graemlins/smile.gif )
 

Arjen

Actief lid
Als je een schaalmodel uit Duitsland wil bestellen bij de Skoda site moet je een Duits huisadres hebben. /forum/images/graemlins/frown.gif

Dus als je een handeltje zoekt.... /forum/images/graemlins/grin.gif, dan heb je aan mij een klant voor een modelletje van mijn Skoda.
 
Bovenaan Onderaan