Facelift Octavia??

De invoerder kan u dit waarschijnlijk met grote zekerheid verzekeren. Ik heb ook ooit eens zo'n vraag (ander onderwerp) gesteld bij d'Ieteren en kreeg toen een bevredigend antwoord.
 

birdie

Nieuw lid
In Nederland is dat Pon (Leusden). Wat ik zo op internet kan vinden is het volgende:
Adres:Klepelhoek 4Postcode:3833GZPlaats:LeusdenProvincie:UtrechtTelefoon:033-4949170Fax:033-4610145Merk:Skoda

Grz
 
De invoerder kan u dit waarschijnlijk met grote zekerheid verzekeren. Ik heb ook ooit eens zo'n vraag (ander onderwerp) gesteld bij d'Ieteren en kreeg toen een bevredigend antwoord.
toevallig is vanmorgen mijn collega bij Pon geweest ivm mogelijke nieuwe attractive business lease wagen.

Bij Pon zijn ze er nog niet uit of je een Columbus krijgt of niet!
 
Bij Pon zijn ze er nog niet uit of je een Columbus krijgt of niet!

Ze zijn er nog niet uit??? Raar standpunt... Of je bent van mening "jammer dan, ze hebben hem al besteld. Tough!", of je bent van mening "die mensen moeten er ten slotte een paar jaar mee vooruit en als restwaarde heeft die Nexus natuurlijk niets meer. We geven ze de nieuwe versie!"

Maar goed, dan is het aan ons om ze te overtuigen wellicht. Ik zal morgen gelijk contact opnemen en ze vertellen wat voor positieve reclame het zou zijn als ... etc., etc.:laugh:
 

higgy

Forumguru
toevallig is vanmorgen mijn collega bij Pon geweest ivm mogelijke nieuwe attractive business lease wagen.

Bij Pon zijn ze er nog niet uit of je een Columbus krijgt of niet!
Dat lijkt me (no offence naar jou) gel*l, want de Attractive Business Elegance heeft opties twv. 5800,- waarvoor je tijdelijk maar 1200,- betaalt. Da's inclusief een NEXUS. Als ze daar een Columbus in zouden zetten geven ze nog veel meer weg. En het maakt de reclame die ze voor de Attractive maken, waardeloos.
Denk het dus niet. Wordt en blijft een Nexus.
 
Dat lijkt me (no offence naar jou) gel*l, want de Attractive Business Elegance heeft opties twv. 5800,- waarvoor je tijdelijk maar 1200,- betaalt. Da's inclusief een NEXUS. Als ze daar een Columbus in zouden zetten geven ze nog veel meer weg. En het maakt de reclame die ze voor de Attractive maken, waardeloos.
Denk het dus niet. Wordt en blijft een Nexus.
laat ik het anders formuleren. Ze weten waarschijnlijk nog niet wat meneer Skoda gaat doen.
 

octaviar

Nieuw lid
Gebeld met Pon en mijn dealer en gaven aan dat ALLE Nexus sets vervangen worden door de Columbus in auto's die vanaf week 45 geproduceerd worden.
Dit geldt ook voor de pakketen waar de Nexus in zit. Over de extra kosten zegt Pon niks, want dat is aan de dealer.
Mijn dealer wil absoluut geen Nexus meer uitleveren omdat niemand daarop zit te wachten. Zij leveren vanaf nu alleen Columbus.

Ik heb een 1.8TFSI besteld en die gaan ze vandaag bestellen bij de importeur. Bij Pon nagevraagd en die zeiden dat als je nu een 1.8TFSI besteld dat die in week 47 of 48 pas in productie gaat. Dus automatische de Columbus!!! ;))
 
[...] gaven aan dat ALLE Nexus sets vervangen worden door de Columbus in auto's die vanaf week 45 geproduceerd worden.
Dit geldt ook voor de pakketen waar de Nexus in zit.

Het wordt er niet overzichtelijker op zo. :smiley29:
Ik dacht namelijk vanochtend ook maar eens de proef op de som te nemen en Pon te bellen en ik kreeg weer het verhaal dat ze het nog niet zeker weten allemaal...

Dan heb ik natuurlijk liever het verhaal van Octaviar... Wie is je dealer? Ik heb m (via Kamsteeg Lease) bij Hamers in Voorschoten besteld. Ik zal ze daar ook eens bellen!!!
 

octaviar

Nieuw lid
Mijn dealer is Vepreda Autostudio in Spijkenisse. Degene die ik aan de lijn kreeg zou ervoor zorgen dat mijn bak alleen met Columbus wordt uitgeleverd. Goede vent!
 
Columbus dus!!

Zou het dan toch?
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn in bestelling zijnde auto inderdaad met het nieuwe navigatiesysteem wordt geleverd. De goede deal wordt dan ineens een Superdeal vind ik zelf!!

Helaas pas ophalen op 2 januari - maar dan wel meteen met alu middenconsole!!

Stomme vraag: de dvd zul je los moeten kopen denk ik? Net als bij de Nexus? Weet iemand welke dvd nodig is?
 

Steve

Senior Member
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ga binnenkort de elegance attractive HB 1.9 of 2.0 TDI bestellen met het nexus pakket.
Ik vraag me af of daar dan ook de Nexus word vervangen.
 

octaviar

Nieuw lid
Zou het dan toch?
maar dan wel meteen met alu middenconsole!!

Stomme vraag: de dvd zul je los moeten kopen denk ik? Net als bij de Nexus? Weet iemand welke dvd nodig is?

Alu console standaard op Elegance of niet?

DVD zit er voor zover ik weet dit keer wel meteen bij! Meen ik ergens gelezen te hebben.
 

Rohrl-fan

Nieuw lid
Toen ik gisteren deze thread las heb ik gelijk nagevraagd bij mijn dealer welk systeem in mijn toekomstige RS ingebouwd zit. Helaas, helaas, mijn wagen is vorige week gebouwd (week 42) en is dus nog met de Nexus uitgerust. Ach, ja, een Columbus had leuk geweest, maar met die Nexus zal ik ook wel goed uit de voeten kunnen.
 

Steve

Senior Member
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ga binnenkort de elegance attractive HB 1.9 of 2.0 TDI bestellen met het nexus pakket.
Ik vraag me af of daar dan ook de Nexus word vervangen.

Even een quote op mijzelf :)
Ik kom net bij Hegeman in Arnhem vandaan en die vertelde mij als ik nu bestel word er pas in week 45 aan begonnen en zit er vanaf die week de columbus in :yeah:

Nu kan ik nog niet bestellen omdat ik nog op mijn login gegevens wacht van ING Carlease.
Maar ik wacht tot week 45 met bestellen om er zeker van te zijn.
 

Steve

Senior Member
Het Navigatie systeem Columbus word af fabriek zonder DVD geleverd werd mij vanochtend verteld bij Hegeman.
Ik heb hier ook het schrijven van gezien dat vanuit Pon is verstuurd.

Deze DVD kan los besteld worden voor 245 euro.
 

swifter

Nieuw lid
Is er eigenlijk al iets bekend m.b.t. tot de uitstoot van de 1.4TSI. Dit i.v.m. met het nieuwe 20% label voor lease rijders?
 
Bovenaan Onderaan