@Skodaatje1980 annuleren hoefde niet want niet extra bijgekocht toen. Langere garantie was een prettige verassing
*Knip* Onnodig citaat.
Met "lijkt me" kan je dus alweer de mist ingaan. Want weet je nu wat er onder die garantie valt en wat niet?Lijkt me dus uitstekend.
Dat weet je pas als je de dekking van beide garanties hebt vergeleken. En bedenk daarbij ook dat je niet hoeft te verzekeren wat je op basis van de wettelijke garantie al kunt claimen.Mocht het zo zijn dat ik nog 2 jaar fabrieksgarantie heb dan kan ik die dat pakket van Car garantie net zo goed niet doen.
Hi Marco,Knip!
@Skodaatje1980 : ik zou voor zekerheid ook zelf even bellen met Skoda en op basis van kenteken kunnen zij dan uitsluitsel geven over al dan niet garantie. Ben je tenminste helemaal zeker van je zaak.
Maar de vraag blijft wat "gewoon garantie" inhoudt... Weet je nu welke garantie dat is en wat het wel en niet dekt?
GEVONDEN! https://www.skoda.nl/service/garant...ie/vier-jaar-reparatiegarantie/uitzonderingenWaar komt dit citaat vandaan?
* Knip* Citaat verwijderd. @Skodaatje1980 Meermalen erop attent gemaakt, nu een waarschuwing voor onnodig citeren.