Fabia start koud slecht 1.9 sdi

Ted

Forumguru
Dat is goed nieuws en voor mij ook fijn dat te weten als die van mij minder begint te starten. Overigens wekl merk gloeibougies heb je aanschaft? Omdat er nog grote prijsverschillen zijn.
 

Ted

Forumguru
Febi is niet verkeerd tenminste dat is mijn ervaring. Mijn temperatuur sensor, pendelsteun en reactie stangen van de ophanging komen bij Febi vandaan. Bovendien een mooie scherpe prijs.
 

turboturbo

Forumguru
Febi lijkt qua kwaliteit idd een van de betere B merken te zijn (danwel een zeer voordelig A merk)

Ik moet zeggen dat ik jullie eigen kennis en kunde van hoog niveau vind, hoor! Leuk dat jullie de moeite nemen die ervaringen delen hier met ons.
 

Tees

Donateur
Febi is idd goede prijs-kwaliteit verhouding! Ik kies zelf bij voorkeur Bosch, maar voor duurdere onderdelen of als t prijsverschil héél groot wordt, wijk ik ook wel eens uit naar Febi.
 

Hetty007

Actief lid
Ik heb tot heden nog nooit problemen gehad met febi. Houd het net zolang vol als origineel, en past altijd goed. En is prijstechnisch een nette keuze.
Ooit in het verleden een set remschijven besteld van Ali weet ik niet meer merk. Na een half jaar zaten er al diepe groeven in de schijven en het remde heel slecht.
 

Tees

Donateur
Dát zou ik dan weer niet doen, ik wil graag levend thuis komen en dat weet je met dubieuze Chinese kwaliteit maar nooit :pieker:
 

Hetty007

Actief lid
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. We merkte ook pas het verschil toen we er een paar goede schijven met blokken er op zetten. Voor een paar tientjes meer, is het veiliger en gaan langer mee
 
Bovenaan Onderaan