fabia sedan???

Hetzer

Forumguru
Ik vraag me altijd af, waarom doet de fabia sedan het hier in Nederland zo ontzettend slecht /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif , Meneer Pon had zelfs niet eens de moeite genomen om er eentje op de autorai te zetten !!!!!!
 

Bijlagen

  • 2084-fabia_sedan_right.jpg
    2084-fabia_sedan_right.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 77

Karstieman

Forumguru
Ziet er geinig uit !
Ik heb even gezocht. Hier is een grotere afbeelding.
 

Bijlagen

  • 2113-2003-04-16-Fabia-sedan-02.jpg
    2113-2003-04-16-Fabia-sedan-02.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 81

Dutch4x4

Senior Member
Is toch echt een ontwerp van het kaliber Jetta/Orion: het aangeplakte-kont-syndroom. Kleine sedans zijn bijna altijd mislukte ontwerpen en deze is geen uitzondering. Een sedan wordt pas mooi op echt middenklasserformaat. (Mijn nederige mening uiteraard.)
 
Als je een beetje met je ogen knijpt is het net de Mazda 121 (a.k.a. bolhoedje) .. uhh genoeg mening van mij..
 
Net zo lelijk als een Polo Sedan. Let maar op, in China (als deze daar verkocht wordt) zal deze het erg goed doen. Die gasten daar zijn dol op alles met een grote kofferbak.
 

Exciter

Administrator
In Tsjechie zie de Fabia sedan ook veel rijden. Voornamelijk de wat oudere middenklassers en huizenbezitters, die elke weekend winkellen in Megamarkets al een soort festiviteit beleven... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik zou hem best wel willen hebben vind hem best wel leuk.
en de kofferbak mag er ook wel zijn met opgeklapte bank 438 ltr tegen 260 ltr voor de hatchback, alleen die van de combi is groter maar die vind ik van de achterzijde niet zo mooi.
Maar die zou ik ook wel willen hebben , daar niet van .
Is en blijft een Skoda en die vind ik allemaal mooi ben niet voor niet een Skodafreak........ /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Exciter

Administrator
Zo zie je, iedereen ziet het anders. ik vind het kontje van de combi weer beter als die van de sedan (al zullen ze van mij de achterkant van alle Fabia's mogen verbouwen)...
 

Hetzer

Forumguru
hoeveel forum leden hebben uberhaupt een fabia sedan???

/forum/images/graemlins/confused.gif
 
He EXCITER start eens een poll met de vraag welk type Skoda dat men rijd of heeft!
Wel alle types vermelden. /forum/images/graemlins/wink.gif
Bedankt /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

Hetzer

Forumguru
Volgens mij is de 0ctavia -2 , vooral als lease auto erg populair aan het worden en dus ook binnen ons forum, ik durf dan ook wel te wedden dat het gros van de forum-leden in de cockpit van een octi-1 of 2 zit /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

maar het zou leuk zijn als we dat in een poll'tje zouden kunnen zien /forum/images/graemlins/grin.gif
 
@Michael, volgens mij zal het nog wel spannend worden tussen de Fabia en Octavia rijders. Ik zie namelijk veel vaker een Fabia dan een Octavia.
 

Karstieman

Forumguru
Ik zag vandaag een nieuwe Fabia Sedan staan met Nederlands kenteken. Misschien dat ze ze toch zijn gaan verkopen in NL ?
 
Bovenaan Onderaan